Μια νέα εκστρατεία ενάντια της κακοποίησης του γυναικείου φύλου ξεκίνησαν ακτιβιστές της Βόρειας Αμερικής, ζητώντας τα έσοδα από τις πωλήσεις της ταινίας «50 αποχρώσεις του γκρι» να δοθούν σε καταφύγια και οργανώσεις κακοποιημένων γυναικών.

Για την επίτευξη του στόχου τους οι ιδρυτές της ιδέας δημιούργησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ένα hashtag με όνομα #50dollarsnot50shades, εκδηλώνοντας πως τα 50 δολάρια που κοστίζει το εισιτήριο της ταινίας και τα χρήματα από τα σνακ που πωλούνται στους κινηματογράφους, είναι προτιμότερο να χορηγηθούν σε οργανώσεις που στηρίζουν κακοποιημένες γυναίκες.

Ήδη το hashtag έχει 4.600 Likes στο Facebook, και υποστηρίζεται από το Αμερικανικό Κέντρο κατά της Σεξουαλικής Εκμετάλλευσης, το Κέντρο Κακοποιημένων Γυναικών του Καναδά, το Stop Porn Culture, το Antipornography.org, και πολλών άλλων ανάλογων φορέων.

Μεγάλη ανταπόκριση έχει η ιδέα, σύμφωνα με τους ιδρυτές της, και σε άλλες χώρες όπως Γερμανία, Αυστραλία που έχουν προσφέρει χρήματα και έχουν αναμεταδώσει το μήνυμα στους τόπους τους.









ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube