Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, το νέο μοντέλο υιοθετεί μία σειρά από εντυπωσιακές σχεδιαστικές βελτιώσεις, επηρεασμένες από την εκτενή αεροδυναμική εξέλιξη και τις δοκιμές σε υπολογιστή και στην σήραγγα αεροδυναμικής. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο με εξαιρετική ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και άριστη αεροδυναμική πίεση.
Τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά αξιοποιούν τις δυνατότητες του δίλιτρου κινητήρα άμεσου ψεκασμού VTEC TURBO του Civic Type R που θα αποδίδει κάτι παραπάνω από 280 ίππους και θα μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα 270 χλμ./ώρα*, απαράμιλλη στην τάξη των προσθιοκίνητων ανταγωνιστών του.
Ένα νέο, σχεδόν επίπεδο κάτω τμήμα αμαξώματος βελτιώνει τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και συνδυάζεται με πίσω διαχύτη για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής πίεσης – ουσιαστικά «κολλώντας» το πάνω στην άσφαλτο...
www.driveandtravel.gr