Η ισπανική μάρκα μέλος του ομίλου της VW, έκλεισε το 2015 με αύξηση πωλήσεων για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Οι πωλήσεις του προηγούμενου έτους έσπασαν το φράγμα των 400.000 αυτοκινήτων για πρώτη φορά από το 2007 (400.037 αυτοκίνητα, +2,4% σε σχέση με το 2014). Το νούμερο αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 25% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2012 (321.000 μονάδες). Οι πωλήσεις της χρονιάς που μόλις ολοκληρώθηκε αποτελούν για τη SEAT το καλύτερο αποτέλεσμα των τελευταίων οκτώ ετών.
Ο πρόεδρος της SEAT, Luca de Meo παρέδωσε τα ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας στα πλαίσια της πρώτης συνάντησης “Encuentros SEAT” για το 2016 υπό το τίτλο «Ποιότητα: παράγοντας επιτυχίας της ισπανικής βιομηχανίας»...
www.driveandtravel.gr