Οι νέοι υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες 1.600 κ. εκ. που ξεκίνησαν την τρέχουσα ανανέωση της γκάμας κινητήρων Opel, και ο συμπαγής τρικύλινδρος 1.0 turbo που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2013 είναι οι τελευταίοι μιας πολυπληθούς οικογένειας κινητήρων Opel με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, η οποία εγκαινιάστηκε πριν από 100 χρόνια.
Το 1913, η Opel εξέλιξε μία νέα γενιά αγωνιστικών οχημάτων για το Grand Prix de France, πρόδρομο των σημερινών αγώνων της F1.
Η Opel κατασκεύασε τρία τέτοια οχήματα, το καθένα με αυστηρό όριο βάρους μόλις 1000 κιλών. Το πραγματικό κόσμημα όμως βρισκόταν κάτω από το καπό με τη μορφή μιας καινοτόμου τετρακύλινδρης μονάδας.
Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ στο www.driveandtravel.gr