Πήρε το όνομά της από τον εμπνευστή του εγχειρήματος, που το 1880 ως πρωθυπουργός σκέφθηκε την ένωση της Αιτωλοακαρνανίας με την Πελοπόννησο.
Πέρασαν κοντά στα 115 χρόνια μέχρι το έργο να ξεκινήσει και που εδώ και μια δεκαετία αποτελεί το μεγαλύτερο ελληνικό τεχνικό έργο όλων των εποχών, εθνικό και περιφερειακό τοπόσημο, ζωντανό μνημείο της σύγχρονης Ελλάδας, ενώ έχει ξεχωρίσει στον τεχνικό τομέα και το επίπεδο υπηρεσιών. Ναι είναι ακριβό το αντίτιμο της διέλευσης, όμως πρέπει να συνυπολογίσουμε τα 800 εκατ. για την κατασκευή του (40% κρατικά κεφάλαια, 10% συμμετοχή κατασκευαστή – γαλλική εταιρία Vinvi και 50% δάνεια του κατασκευαστή).
Παράλληλα, με την παρατεταμένη κρίση, οι διελεύσεις έχουν πέσει κατακόρυφα (μόνο -8% το 2013 έναντι του 2012), τα έσοδα κατά 37% και τα κέρδη κατά 87%. Ωστόσο, οι μειωμένες διελεύσεις από τη γέφυρα δεν σημαίνει απόλυτα ότι οι οδηγοί επιλέγουν τα φέρυ μποτ, που είναι πιο φθηνά (υπάρχουν «πακέτα» χρεώσεων στη γέφυρα που είναι πολύ πιο φθηνά από τα φέρυ), αλλά γενικά η κίνηση έχει μειωθεί στους αυτοκινητοδρόμους και κατά συνέπεια στη γέφυρα που αποτελεί σταυροδρόμι των αυτοκινητόδρομων Eλευσίνας - Κορίνθου-Πατρών (Ολυμπία Οδός) και Αντιρρίου - Ιωαννίνων (Ιόνια Οδός).
Διαβάστε περισσότερα για το έργο στο www.driveantravel,gr