Σήμερα, σύμφωνα με έρευνα της TRAVELSAT Competitive Index, 10 στους 100 διεθνείς τουρίστες που ταξίδεψαν το 2012, επέλεξαν τον προορισμό τους επειδή είδαν μία κινηματογραφική ταινία που γυρίστηκε στην χώρα την οποία επισκέφθηκαν. Η δύναμη της φιλμικής εικόνας αποτελεί το μέσο για την επίτευξη του σκοπού που λέγεται τουρισμός.
Οι μετρήσεις σχετικά με τον αντίκτυπο που έχει τουριστικά σε μια περιοχή ο κινηματογραφικός τουρισμός μετρώνται έμμεσα με συγκρίσεις των αφίξεων πριν την προβολή μίας ταινίας και αμέσως μετά. Σύμφωνα με το “Hollywood Reporter”, η ταινία “Lost in Thailand” του 2012 δημιούργησε την επόμενη χρονιά αύξηση 44,4% στον τουριστικό κύκλο εργασιών και επενδύσεις της τάξεως του ενός δισ. δολ. για την οικονομία της Ταϋλάνδης και αποτέλεσε τον κύριο λόγο της αύξησης Κινέζων τουριστών προς τη χώρα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr
Δείτε την 6η τηλεοπτική εκπομπή DRIVE & TRAVEL στο www.driveandtravel.gr