Αντιμέτωπη με τη δυσπιστία, που εκφράζει μερίδα των καταναλωτών σχετικά με τις διαφημίσεις στις φορητές συσκευές, παραμένει η παγκόσμια αγορά του Mobile Advertising. Ενώ η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα το 82% εκτιμά ότι προσφέρει στον χρήστη μια θετική εμπειρία μέσω του Mobile Advertising, μόνο το 47% των καταναλωτών αντιμετωπίζει ευνοϊκά τη διαφήμιση στο κινητό ή τις άλλες φορητές συσκευές.
Μελέτη της διαφημιστικής εταιρείας Unlockd, που διενεργήθηκε σε δείγμα 1.000 καταναλωτών, αποκαλύπτει μια διάσταση απόψεων μεταξύ των φορέων εκμετάλλευσης κινητών επικοινωνιών και των πελατών τους αναφορικά με τις mobile διαφημίσεις. “Αν και η παγκόσμια αγορά του Mobile Advertising έχει αρκετές φορές στην ιστορία της αποδειχθεί «πολύ σκληρή για να πεθάνει», η κινητικότητα που αναπτύσσεται πέριξ του “ad blocking” δημιουργεί δυσμενείς εξελίξεις για τις επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο κλάδο” διαπιστώνει η έρευνα της Unlockd...
www.driveandtravel.gr