Το εμβληματικό μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2007, έχει πουληθεί σε 83 χώρες σε όλο τον κόσμο: από την Ιταλία μέχρι τη Βραζιλία, από τη Νότιο Αφρική μέχρι την Πολωνία κι από τις ΗΠΑ μέχρι την Ιαπωνία. Εκτός της Πολωνίας, το Fiat 500 κατασκευάζεται και στο μεξικανικό εργοστάσιο της Toluca, κάτι που ανεβάζει τη συνολική παραγωγή του στις 1.100.000 μονάδες.
Με προορισμό την ιταλική αγορά, το αυτοκίνητο που δημιούργησε το ρεκόρ είναι ένα λευκό Abarth 500 1.4lt - 135 hp που, όπως όλα όσα έχουν κατασκευαστεί μέχρι τώρα, αποτελεί ένα «σχεδόν μοναδικό» κομμάτι: χάρη στους χιλιάδες πιθανούς συνδυασμούς -εκδόσεων, χρωμάτων, ταπετσαριών, κινητήρων, καυσίμων και εξοπλισμού- ανάμεσα στα περισσότερο από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί, είναι πραγματικά δύσκολο να βρεθούν δύο που να είναι ακριβώς τα ίδια.
Επιβεβαιώνοντας αυτήν τη διαφοροποίηση, το Fiat 500 Νο "999.999" που κατασκευάστηκε στο πολωνικό εργοστάσιο, είναι ένα κόκκινο 1.3 MultiJet S - 95 hp για έναν Ιταλό πελάτη, ενώ το Νο "1.000.001" είναι ένα ανοιχτό μπλε Fiat 500C με επίπεδο εξοπλισμού Lounge, που κινείται από τον κινητήρα 1.2 lt των 69 hp και θα παραδοθεί στις επόμενες μέρες σε ένα Γερμανό πελάτη.
Το σημαντικό ορόσημο του Tychy επιτεύχθηκε σε μόλις 5 χρόνια και 9 μήνες από το λανσάρισμα του αυτοκινήτου και σημαδεύει μια ακόμα σελίδα στην ιστορία του Fiat 500. Μιας απολύτως ιταλικής επινόησης που κέρδισε το κοινό και τους ειδικούς, όπως αποδεικνύεται από τα περισσότερα από 40 διεθνή βραβεία με τα οποία έχει τιμηθεί μέχρι σήμερα, συμπεριλαμβάνοντας και τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2008", ενώ έχει περισσότερους από 325.000 φίλους στην επίσημη σελίδα του στο Facebook (http://www.facebook.com/fiat500). Αυτή η εκπληκτική συλλογή βραβείων συμπληρώνεται από αμέτρητα ρεκόρ που έχει καταρρίψει το Fiat 500 στην κατηγορία του, όπως για παράδειγμα το ότι είναι το πρώτο αυτοκίνητο πόλης με στάνταρ 7 αερόσακους, το πρώτο που πήρε 5 αστέρια στις δοκιμές EuroNCAP, το πρώτο που προσφέρθηκε με εξελιγμένο ESP στο σύνολο της γκάμας του, το πρώτο αυτοκίνητο του Fiat Group στο οποίο έγινε το ντεμπούτο της οικογένειας των δικύλινδρων κινητήρων TwinAir.
Πραγματικό έμβλημα του ιταλικού στιλ, το Fiat 500 ανανεώθηκε πρόσφατα σε όλη την γκάμα του για το 2013 (κλειστό και κάμπριο), παρουσιάζοντας εντελώς νέα χρώματα αμαξώματος, νέες εκδόσεις (π.χ. Color Therapy) και άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που ενισχύουν τον συναρπαστικό χαρακτήρα του. Προσφέρεται σε πολλά επίπεδα εξοπλισμού με μία σειρά διαφορετικών κινητήρων (1.2 lt - 69 hp, 0.9 TwinAir Turbo - 85 hp και 1.3 MultiJet 16V - 95 hp), που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο Dualogic.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής