Το Peugeot 207 δίνει τόσες πολλές επιλογές εκδόσεων, που σχεδόν καμία κατηγορία νέων σε ηλικία αγοραστών δεν θα έχουν πρόβλημα να διαλέξουν την ιδανική γι’ αυτούς. Ετσι έχουμε από κινητήρες 1.4 lt μέχρι και 1.6 lt σε διάφορες παραλλαγές. Σήμερα θα αναφερθώ στην πιο ισχυρή έκδοση, την 207 RC, η οποία ξεχωρίζει στη γκάμα του μοντέλου τόσο από πλευράς εμφάνισης όσο και δύναμης. Η έκδοση αυτή έρχεται σε συνέχεια της αντίστοιχης 206 RC, του μοντέλου που αντικαταστάθηκε από το 207, και του θρυλικού 205 GTi της δεκαετίας του 1980. Οσον αφορά στο 207 RC, έχει το ίδιο μήκος με το 3θυρο 207, δηλαδή 4,037 μ. Σχεδιαστικά παρατηρούμε μπροστά εισαγωγή αέρα με μεταλλικές γρίλιες, στρογγυλά φώτα ομίχλης με περίγραμμα χρωμίου και μεγάλα ελλειψοειδή φωτιστικά. Επίσης, διακρίνουμε μια ανυψωμένη αεροτομή στην πίσω πόρτα για καλύτερες αεροδυναμικές επιδόσεις και εργοστασιακά τοποθετημένα ελαστικά Bridgestone Potenza διαστάσεων 205/45 σε 17άρα ζάντα αλουμινίου με έντεκα αχτίνες. Παράλληλα, το πίσω τζάμι και τα πλαϊνά παράθυρα είναι φυμέ, το κάλυμμα καθρέπτη έχει ματ φινίρισμα χρωμίου, ενώ όλα είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Η διαφορετικότητα εκτός από το περιεχόμενο του καπό, έγκειται και στην διπλή, τραπεζοειδή απόληξη της εξάτμισης. Στο εσωτερικό μέρος, ο ιδιοκτήτης του 207 RC θα ικανοποιηθεί πλήρως από τις παροχές. Μπάκετ καθίσματα (δέρμα – αλκαντάρα) με ενσωματωμένα προσκέφαλα (αγωνιστικού τύπου) μπροστά, προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη για γρήγορη οδήγηση σε στροφές, ενώ οι δύο πίσω επιβάτες θα βολευτούν σε εξίσου άνετα καθίσματα, με τα προσκέφαλα να είναι αφαιρούμενα. Στη μέση δεν χωρά πέμπτος ενήλικας επιβάτης, λόγω της ιδιομορφίας του καθίσματος. Ο πίκανας διαθέτει στρογγυλά χρωμιωμένα όργανα με μαύρο φόντο και κόκκινους δείκτες. Το δερμάτινο τιμόνι ρυθμίζεται σε ύψος και βάθος, ενώ ευδιάκριτες είναι και οι διάτρητες πενταλιέρες.
Εν συντομία
Το 207 RC τροφοδοτείται από ένα κινητήρα 1.6 lt turbo άμεσου ψεκασμού, εξελιγμένος σε συνεργασία με το γκρουπ της BMW. Αποδίδει 175 hp, με επιτάχυνση 7,1 δευτ. και τελική ταχύτητα 220 χλμ/ώρα. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων με κοντές κλιμακώσεις εκτός από την πρώτη ταχύτητα. Όπως είναι φυσικό, αλλαγές έγιναν και στην ανάρτηση, στα μπροστινά ψαλίδια και στον σκληρότερο κατά 30% ημιάκαμπτο άξονα πίσω (έναντι της έκδοσης GT). Αυξημένη ακαμψία έχουν και τα πίσω ελατήρια, ενώ διαφορετική ρύθμιση υπέστησαν τα αμορτισέρ, για καλύτερο κράτημα. Το σύστημα διεύθυνσης παραμένει με ηλεκτρική υποβοήθηση, ενώ για την πέδηση χρησιμοποιούνται δισκόφρενα μπροστά (αεριζόμενα) και πίσω. Στάνταρ είναι και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας με ABS, ηλεκτρονική κατανομή πέδησης, υποβοήθηση φρεναρίσματος πανικού και σύστημα αντιολίσθησης. Στον εξοπλισμό ανήκουν: 6 αερόσακοι, αισθητήρες βροχής, πίεσης ελαστικών και παρκαρίσματος πίσω και ρυθμιστής ταχύτητας. Τιμή 22.500 ευρώ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής