Η Peugeot το συνηθίζει. Με κάθε νέο μοντέλο που λανσάρει, επιχειρεί να προσελκύσει το ευρύτερο αγοραστικό κοινό της κατηγορίας του. Και για να το πετύχει αυτό, δημιουργεί διαφορετικές εκδόσεις, οι οποίες βέβαια βασίζονται στο ίδιο αμάξωμα. Τελευταίο παράδειγμα αποτελεί το σούπερ μίνι 207, που ήρθε στην αγορά πριν περίπου 15 μήνες με 5θυρη και 3θυρη έκδοση. Πριν λίγο καιρό άρχισε να κυκλοφορεί η coupe – cabriolet έκδοση με τη σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, όπως και η ισχυρή έκδοση RC των 175 ίππων. Τώρα φανερώθηκε η πιο μακριά έκδοση, η 207 SW, που προορίζεται για όσους θέλουν λίγο παραπάνω 207 ώστε να καλύψουν τις ανάγκες μιας οικογένειας για παράδειγμα, μιάς παρέας που αρέσκεται στα σπορ ή κάποιων συνταξιούχων που το χρειάζονται για εκδρομές στον πολύ ελεύθερο χρόνο που διαθέτουν. Ο χαρακτηρισμός SW σημαίνει station wagon και παραπέμπει σε ένα όχημα με πλούσιο χώρο αποσκευών. Ετσι και στην περίπτωση του 207 SW θα συναντήσουμε ένα ευρύχωρο πορτμπαγκάζ με 428 λίτρα, συν 188 από την 5θυρη έκδοση, το οποίο προήλθε από την επιμήκυνση του πίσω προβόλου κατά 11,9 εκ., φθάνοντας το μήκος του οχήματος συνολικά στα 4,156 μ. Επιπλέον, δίνονται δυνατότητες διαμόρφωσης, με την εταζέρα να μετατρέπεται εύκολα σε εντελώς επίπεδο πάτωμα στην προέκταση του χώρου αποσκευών. Επίσης, το πίσω παράθυρο ανοίγει ξεχωριστά από την πόρτα για καλύτερη πρόσβαση των αντικειμένων, ενώ το κουρτινάκι διαιρείται σε τρία τμήματα. Εκτός από ευρύχωρο είναι και ευήλιο, με την μεγάλη κρυστάλλινη πανοραμική οροφή που εκτείνεται μέχρι περίπου τη μεσαία κολόνα (διαθέτει δύο ηλεκτρικά σκιάδια), να προσφέρει άπλετη φωτεινότητα. Στο εσωτερικό, το κοκπιτ δεν έχει αλλάξει σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις, αλλά τα πίσω καθίσματα έχουν υπερυψωθεί κάπως, με τον χώρο για το κεφάλι και τους αγκώνες να είναι περισσότερος. Παράλληλα, τα πίσω καθίσματα διαιρούνται κατά 60:40 και αναδιπλώνονται δημιουργώντας επίπεδο χώρο στο πάτωμα. Σχεδιαστικά, το 207 SW ξεχωρίζει στο πλάι από τις υπόλοιπες εκδόσεις του 207, από τις πρακτικές ράγες οροφής, από το στενόμακρο στυλ των παραθύρων και το τριγωνικό τελείωμα με τα μεγάλα πίσω φώτα και το γυάλινο παράθυρο.

Εν συντομία

Στο νέο 207 SW έχουν γίνει ειδικές ρυθμίσεις στη γεωμετρία της ανάρτησης. Μπροστά τα γόνατα McPherson παραμένουν όπως στην 5θυρη έκδοση, αλλά πίσω η αντιστρεπτική δοκός έχει διαφορετική σκληρότητα ανάλογα τον κινητήρα και τα ελατήρια είναι μαλακότερα για καλύτερη απόσβεση των κραδασμών, εκτός από τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Στον τομέα της πέδησης υπάρχουν δίσκοι μπροστά σε όλες τις εκδόσεις, με δίσκους και ταμπούρα πίσω ανάλογα τον κυβισμό. Στην ενεργητική ασφάλεια συμβάλλουν το ABS με ηλεκτρονική κατανομή πέδησης και υποβοήθηση φρεναρίσματος σε περίπτωση πανικού, με το ESP για την ευστάθεια να είναι προαιρετικό. Για την παθητική ασφάλεια υπάρχον αερόσακοι οδηγού – συνοδηγού, πλευρικοί και τύπου κουρτίνας. Το 207 SW θα διατίθεται από τον ερχόμενο Οκτώβριο με τρεις κινητήρες βενζίνης: 1.4 lt – 75 hp, 1.4 lt VTi – 95 hp, 1.6 lt VTi – 120 hp (οι δύο τελευταίοι σε συνεργασία με την BMW) που συνδυάζονται με μηχανικό και αυτόματο εν σειρά κιβώτιο. Διαθέσιμοι θα είναι και κινητήρες πετρελαίου: 1.6 lt – 90 hp, 1.6 lt – 110 hp (με φίλτρο παρακράτησης μικροσωματιδίων).

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube