Το δεύτερο μέρος της τριλογίας Mitsubishi – Peugeot – Citroen παρουσιάζουμε σήμερα. Πρόκειται για το μοντέλο με την αριθμητική ονομασία 4007, ένα SUV, το πρώτο στην ουσία τέτοιο όχημα με τετρακίνηση στη γκάμα της Peugeot. Η αναφορά στην τριλογία οφείλεται στο γεγονός της κοινοπραξίας των εταιρειών που προανέφερα, δηλαδή των δύο ομίλων, του γιαπωνέζικου και του γαλλικού. Η τεχνογνωσία της Mitsubishi στην κατασκευή «οχημάτων αναψυχής», όπως χαρακτηρίζονται τα SUV, αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία τριών αυτοκινήτων με αρκετά κοινά χαρακτηριστικά γνωρίσματα. Το πρώτο είναι το σασί και το δεύτερο το σύστημα τετρακίνησης. Το αμάξωμα έχει αυτοφερόμενη δομή και είναι ιδιαίτερα ενισχυμένο σε επίπεδο ακαμψίας, με το 20% να είναι κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής αντοχής. Το νέο 4007 έχει μήκος 4,64 μ., πλάτος 1,8 μ. και ύψος 1,67 μ. Ωστόσο ξεχωρίζει από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος που φθάνει στα 17,4 εκ. τα οποία αποδεικνύονται επαρκή για «εκτός δρόμου» οδήγηση. Σχεδιαστικά διακρίνουμε φωτιστικά σώματα σε σχήμα αμυγδάλου και ένα μεγάλο αεραγωγό που άλλους μπορεί να εντυπωσιάζει και άλλους να «αγριεύει» με τις χρωμιωμένες κάθετες γρίλιες να μοιάζουν με δόντια καρχαρία. Ίδιου ύφους είναι και οι προβολείς ομίχλης που τοποθετούνται στις άκρες του προφυλακτήρα. Στο πλάι παρατηρούμε ζάντες αλουμινίου που ανάλογα την έκδοση είναι 16 και 18 ιντσών, καθώς και χρωμιωμένες ράγες οροφής. Πίσω, υπάρχουν διάφανα φωτιστικά, τοποθετημένα κάτω από το παράθυρο, που φιλοξενεί ψηλά μια μικρή αεροτομή. Στο εσωτερικό δίνεται έμφαση στην άνεση, με πρακτικές λύσεις αποθήκευσης μικροαντικειμένων. Ταμπλό, τιμόνι και κονσόλα, και στα τρία μοντέλα είναι ίδια, όπως και τα πλαστικά που δείχνουν αρεστά αλλά μάλλον είναι σκληρότερα από ό,τι θα έπρεπε. Το 4007 χωρά έως και 7 επιβάτες, χάρη σε μια τρίτη καθισμάτων, που μπορεί να αποθηκευτεί στο χώρο αποσκευών, ο οποίος κυμαίνεται από 510 λίτρα (5θέσια διάταξη) έως τα 1.686 λίτρα (οι δύο πίσω σειρές καθισμάτων διπλωμένες).
Εν συντομία
Το νέο 4007 θα διατίθεται από τον ερχόμενο Δεκέμβριο (ίσως και νωρίτερα) με δύο κινητήρες. Ο πρώτος προέρχεται από τη Ford και είναι πετρελαίου 2.2 Hdi με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Αποδίδει 156 hp στις 4.000 σ.α.λ. με 380 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο που χαρακτηρίζεται ιδανικό για τον κινητήρα αυτό. Παράλληλα, ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά θα έχει η βενζινοκίνητη έκδοση 2.4 lt με ισχύ 170 hp. Οι Γάλλοι έχουν φτιάξει διαφορετική ανάρτηση από τους Ιάπωνες, ανεξάρτητη και στους τέσσερις τροχούς με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ώστε να απορροφούνται οι ανωμαλίες του οδοστρώματος. Οσον αφορά το θόρυβο, σε μεγάλες ταχύτητες στην άσφαλτο θεωρείται σίγουρο ότι κάτι θα ακούγεται, ειδικά στους πίσω επιβάτες. Στον τομέα της ασφάλειας θα διαθέτει αερόσακους οδηγού – συνοδηγού, πλευρικούς και τύπου κουρτίνας, 4 δισκόφρενα και ABS με ESP για την ευστάθεια που συνδυάζεται φυσικά με το ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης που σε κανονικές συνθήκες μεταφέρει το 85% της ροπής στον μπροστινό άξονα και ανάλογα το δρόμο τη μοιράζει έως 45-55 εμπρός – πίσω.