Ξεκίνησαν στις 27 Μαΐου από το Πεκίνο για να καταλήξουν στο Παρίσι στις 30 Ιουνίου (έπειτα από 35 ημέρες) 135 ιστορικά οχήματα –μεταξύ των οποίων 11 Chevrolet αντίκες. Έχοντας καλύψει τη μεγαλύτερη απόσταση του ταξιδιού, οι ομάδες σήμερα περνούν από τη Λιθουανία στην Πολωνία για να φθάσουν στο Γκντάνσκ όπου θα παραμείνουν και αύριο για ξεκούραση. Όλα τα πληρώματα έχουν βιώσει μοναδικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Έχουν ήδη διασχίσει Κίνα, Μογγολία και Σιβηρία, όπου όχι μόνον είδαν εκπληκτικά τοπία, αλλά και αντιμετώπισαν όλων των ειδών τις προκλήσεις. Ένα ευχάριστο στιγμιότυπο ήταν, για παράδειγμα, όταν αστυνομικοί στην Κίνα παρατάχθηκαν στους δρόμους και χαιρέτισαν τις ομάδες τη στιγμή που περνούσαν, τη στιγμή που οι περισσότεροι έχουν συνηθίσει την αστυνομία στο ρόλο του αυστηρού διώκτη. Ολοι οι συμμετέχοντες βέβαια, είχαν κάποια στερεότυπα στο μυαλό τους πριν ξεκινήσουν το ταξίδι και εξεπλάγησαν όταν ανακάλυψαν τις διαφορές που υπάρχουν από περιοχή σε περιοχή. Όπως δήλωσε η 37χρονη Αμερικανίδα Μισέλ Σαπίρο, που οδηγεί ένα Chevrolet coupe του 1930, με συνοδηγό τον 57χρονο Νταν Ρέσινγκ (ιδιοκτήτη του οχήματος): «Στη Μογγολία, οι άνθρωποι δεν έχουν ηλεκτρικό στα σπίτια τους, αλλά έχουν όλοι τηλέφωνα με κάμερες!». Επίσης, εξήγησε πόσο…απογοητευμένη ήταν που είδε ένα κατάστημα Gucci στο Νοβοσιμπίρσκ κάνοντας τα ψώνια της. Ήθελε να εξερευνήσει τη Σιβηρία και να αγοράσει παραδοσιακά Ρωσικά ρούχα την ελεύθερη μέρα της, αλλά δεν βρήκε πουθενά τέτοια είδη! Στο θέμα του καταλύματος, οι ομάδες συνάντησαν επίσης αρκετές δυσκολίες. Μερικές φορές υπήρχαν απλά ξενοδοχεία, αλλά τις περισσότερες φορές μόνο σκηνές. Κάτω από τέτοιες συνθήκες, ακόμα και ένα υπαίθριο ντους στη Μογγολία ήταν όαση: ζεστό νερό, μία κουρτίνα, μία σανίδα κάτω από τα πόδια τους και μπλε ουρανός από πάνω. Η σκόνη, οι κακοί δρόμοι, η 12ωρη καθημερινή οδήγηση και οι μεγάλες αποστάσεις των περίπου 700 χλμ. την ημέρα, ενείχαν υψηλές απαιτήσεις όχι μόνον από τους οδηγούς και τους συνοδηγούς. Και τα αυτοκίνητα δεινοπάθησαν. Παρά τις δυσκολίες στο δρόμο, τα Chevrolet γενικά πάνε καλά, κυρίως στο χώμα. Πότε-πότε, είχαν τη δυνατότητα να σταματούν σε σημεία του δικτύου Chevrolet για κάποιες επισκευές και μετά συνέχιζαν το ταξίδι τους.
Εν συντομία…
Και οι 11 ομάδες της Chevrolet παραμένουν στον αγώνα και ευελπιστούν να φτάσουν στην Place Vendome στο Παρίσι το απόγευμα της 30ής Ιουνίου. Μάλιστα 3 από αυτά πήραν τις 3 πρώτες θέσεις στην κατηγορία «αντίκα», που περιλαμβάνει 76 οχήματα. Το Chevrolet Coupe του 1930 που κατασκευάστηκε στην Αμερική, έχει μηχανικό κιβώτιο τριών ταχυτήτων, χωρίς συγχρονιζέ και πίσω διαφορικό. Τα φρένα λειτουργούν μηχανικά με ντίζες και μοχλικό μπροστά και με μοχλικό πίσω. Υπάρχει δεύτερο ανεξάρτητο μοχλικό για τους πίσω τροχούς, γνωστό και ως «φρένο έκτακτης ανάγκης». Ο 6κύλινδρος κινητήρας με τις επικεφαλής βαλβίδες αποδίδει 50 hp. Περιλαμβάνει καθίσματα για δύο άτομα μόνο, και το πορτμπαγκάζ διαθέτει περιορισμένο χώρο λόγω του βοηθητικού ρεζερβουάρ καυσίμου. Εχει δεχθεί ανακατασκευές στον κινητήρα (νέα ρουλεμάν και κουζινέτα), στα φρένα (νέα υλικά τριβής από πλεγμένες ίνες), έχει φύλλα σούστας από φορτηγό, σύστημα φιλτραρίσματος αέρα σε μπάνιο λαδιού, ηλεκτρικό σύστημα 12 volt για εξοπλισμό πλοήγησης, προστατευτικό κάρτερ λαδιού και ψυγείου.