Οι διαφορετικές εκδόσεις αποτελούν αυτοσκοπό για τη μάρκα και το δείχνει.

Από όλα για όλους. Η Opel φροντίζει να ικανοποιεί τους πελάτες της με ειδικές εκδόσεις μοντέλων, που συναρπάζουν σε εμφάνιση και δύναμη. Λίγους μήνες μετά την παρουσίαση της 4ης γενιάς του μικρού Corsa (έχει πουλήσει πάνω από 320.000 από τον Οκτώβριο του 2006), η μάρκα προχώρησε στην παραγωγή του πανίσχυρου Corsa OPC, που με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6 lt αποδίδει 192 hp. Το αυτοκίνητο αυτό το οδήγησα πριν λίγους μήνες στην Μαγιόρκα και οφείλω να ομολογήσω ότι εντυπωσιάστηκα με τις επιδόσεις του και εν γένει με την οδηγική του συμπεριφορά. Ωστόσο, πέραν αυτών, η εμφάνιση είναι επίσης αξιοσημείωτη με τονισμένα χαρακτηριστικά, αεροτομές, σπόιλερ, προφυλακτήρες, προβολείς. Τώρα η Opel προχωρά σε μια πιο ήπια έκδοση, λιγότερη ισχυρή αλλά εξίσου καλαίσθητη και διόλου αμελητέα σε επιδόσεις. Το Corsa GSi, που έκανε ντεμπούτο στην έκθεση αυτοκινήτου της Βαρκελώνης πριν μερικές ημέρες, δίνει έμφαση στην ουσία και λιγότερο στην επίδειξη. Φορά κι αυτό τον ίδιο κινητήρα 1.6 ECOTEC turbo, αλλά με διαφορετική χαρτογράφηση, ώστε να παράγει 150 hp στις 5000 σ.α.λ., τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα και επιτάχυνση 0 - 100 χλμ/ώρα σε 8,1 δευτερόλεπτα. Ετσι, κατατάσσεται μεταξύ του Corsa Sport 1.7 CDTI (125 hp) και του Corsa OPC (192 hp). Στην Opel θεωρούν και είναι ευχαριστημένοι που λανσάρουν ένα ακόμα μοντέλο με τη κληρονομιά, που για τους πελάτες σημαίνει καλή σχέση αξίας/τιμής και ευκολία στην καθημερινή χρήση. Επιπροσθέτως, το Corsa GSi συνδυάζει το πλεονέκτημα των συμπαγών διαστάσεων με πολύ καλές επιδόσεις σε όλη την κλίμακα στροφών. Η προσθήκη του δε, επεκτείνει τη γκάμα Corsa σε πέντε βενζινοκίνητες και τρεις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με φάσμα ιπποδύναμης από 60 hp έως 192 hp. Το Corsa GSi θα διατίθεται από τον προσεχή Οκτώβριο (σε τιμή που δεν έχει ακόμα καθοριστεί) σε τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα.


Εν συντομία…

Το στυλ του Corsa GSi μπορεί να μην είναι τόσο εκρηκτικό όσο του OPC, εντούτοις δεν υπολείπεται σε αρετές. Δεν έχει μεν μεγάλη μάσκα, αλλά διαθέτει μυώδη προφυλακτήρα, προβολείς ομίχλης, εμπρός σπόιλερ, πίσω ποδιά και αεροτομή, μαρσπιέ στο χρώμα του αμαξώματος, χρωμιωμένη σπορ απόληξη εξαγωγής και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Το εσωτερικό έρχεται σε ομοιομορφία με το εξωτερικό. Παρατηρούνται αναπαυτικά σπορ καθίσματα με υψηλή πλευρική στήριξη σε ανθρακί/κόκκινη ταπετσαρία, τα οποία δεν είναι τύπου μπάκετ αλλά ικανοποιούν. Επίσης, το δερμάτινο τιμόνι με τα κόκκινα ένθετα, οι κόκκινες ζώνες ασφαλείας, η χρωμιωμένη κονσόλα και τα αλουμινένια πεντάλ, συνθέτουν ένα αρεστό περιβάλλον. Εξάλλου, το πλαίσιο είναι χαμηλωμένο κατά 1,8 εκ. μπροστά και κατά 1,5 εκ. πίσω. Το σύστημα διεύθυνσης έχει ηλεκτρική υποβοήθηση (και μεταβλητή καμπύλη υποβοήθησης), ανάλογα την ταχύτητα του οχήματος, ενώ στάνταρ υπάρχει ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας για ευέλικτη συμπεριφορά.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube