Σε κάθε Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Ξεχωρίσουν μόνο κάποιοι που κάνουν καλύτερους χρόνους από κάποιους άλλους. @2@

Στον 6ο αγώνα που διοργάνωσε με επιτυχία η ΕΛΠΑ, καλοστημένο και άρτιο σε όλους τους τομείς, την Πρωτομαγιά πήραν εκκίνηση κάτω από την Ακρόπολη, συνολικά 184 πληρώματα, με αυτοκίνητα έτους κατασκευής 1949 - 1981.

Την Κυριακή το απόγευμα έφθασαν στην ράμπα του τερματισμού, στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου, τα 94 από τα 122 που ξεκίνησαν για την κατηγορία ακριβείας, Regularity, και τα 43 από τα 62 της κατηγορίας Sporting (ταχύτητα).

Στην Regularity, έπειτα από δοκιμασία 4 ημερών, με 1.427 χλμ., ακριβέστεροι στη μάχη με τα εκατοστά του δευτερολέπτου, αναδείχθηκαν οι Ιταλοί Ραϊμόντο - Καλεγκάρι με Porsche 356 A, δεύτεροι οι συμπατριώτες τους Ααγκεμ – Κόντι με Lancia Fulvia Rallye 1.6 HF και τρίτοι οι Φωτόπουλος – Γεωργίου με Alfa Romeo 2000 GT Veloce.

Στα Sporting, ύστερα από 19 ειδικές διαδρομές (και νύχτα) με 1.126 χλμ. αγώνα, επικράτησαν οι Μπιανκίνι – Μπαλτατσίνι με Lancia Stratos HF, ακολουθούμενοι από τους Γιένσεν – Πέντερσεν με Porsche Carrera RS.
Στην τρίτη θέση βρέθηκαν οι Σπάρταλης – Σούκουλης με Ford Escort RS 2000.

Όλα τα πληρώματα δήλωσαν ενθουσιασμένα, οι ξένοι χάρηκαν από τη φιλοξενία και έδωσαν ραντεβού για του χρόνου.

Χορηγοί επικοινωνίας του ράλλυ, ήταν ο SuperΣΠΟΡ FM 94,6 και η SPORTDAY.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube