@2@ Αγώνας ακριβείας, αγώνας ταχύτητας, αγώνας αντοχής, τελικά. Ένα Ράλλυ σχεδιασμένο με σεβασμό στην ιστορία του «εθνικού μας αγώνα», ένα «Ακρόπολις» από τα παλιά. Αυτό υποσχέθηκε ότι θα είναι το 6ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ο πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του ράλλυ, Αλέξανδρος Μανιατόπουλος. Ενας άνθρωπος με έντονη προσωπικότητα, εισαγωγέας αυτοκινήτων (Renault, Porsche κ.λ.π.) και ραλίστας, αφού φέτος θα πάρει μέρος στο 30ο Ράλλυ Ακρόπολις της καριέρας του, στα 54 του θεσμού. Προαναγγέλοντας το 6ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, μια ακόμη διοργάνωση κύρους της ΕΛΠΑ (ίσως ο καλύτερος αγώνας του πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου - συμμετέχουν και στα Ράλλυ Μοντε Κάρλο, Σαν Ρέμο, Μίλε Μίλια), ανέφερε ότι εκτός από αγωνιστικό χαρακτήρα ο αγώνας αποτελεί κοινωνικό και πολιτιστικό γεγονός. Συνδυάζει την εικόνα του μνημείου της Ακρόπολις, με διαδρομές από εκπληκτικά ιστορικά μέρη, όπως η Αρχαία Επίδαυρος και οι Δελφοί. Εχει σχεδιαστεί για να προσφέρει διασκέδαση και συναγωνισμό στα πληρώματα και τους θεατές που θα θελήσουν να δουν από κοντά την προσπάθεια των αγωνιζόμενων. Τα πληρώματα της κατηγορίας Sporting θα διανύσουν 19 ειδικές διαδρομές ταχύτητας και 1.126 χλμ., στην Β. Αττική και τη Βοιωτία (5 ασφάλτινες ειδικές - Φυλή Ι, Σκούρτα, Αγ. Μερκούριος, Φυλή ΙΙ, Μελετάκι) στις 3 Μαΐου. Στη συνέχεια θα κατευθυνθούν στο Λουτράκι για να ακολουθήσουν τέσσερις νυχτερινές ειδικές διαδρομές (Σουληνάρι, Γυμνό, Γαλατάς, Φενεός) στη Βορειοανατολική Πελοπόννησο. Την επόμενη, 4 Μαΐου, σειρά έχουν οι κλασικές ακροπολικές ειδικές της Στερεάς Ελλάδας (ασφάλτινες Πίσια, Θίσβη, Ελικώνας, χωμάτινες Βωξίτες, Αγ. Ευθυμία, Καρούτες), ολοκληρώνοντας τη μέρα στους Δελφούς. Στις 5 Μαΐου, πριν επιστρέψουν για τον τερματισμό στην Ακρόπολη (στις 5 το απόγευμα), θα… ξεκαθαρίσουν τις διαφορές τους στους Βωξίτες, την Άμφισσα, τον Ελικώνα και τον Αγ. Μερκούριο. Το πρόγραμμα της κατηγορίας Regularity περιλαμβάνει 27 ειδικές διαδρομές και συνολικά 1.427 χλμ. Τα πληρώματα στις 2 Μαΐου θα κατευθυνθούν έως την Χαλκίδα και την ορεινή Εύβοια, πριν επιστρέψουν για διανυκτέρευση στο Λουτράκι. Στις 3 Μαΐου θα περάσουν από την Αρχαία Επίδαυρο και το Ναύπλιο, συνεχίζοντας σε κοινή διαδρομή στην Πελοπόννησο με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Sporting. Ακολουθούν δύο αγωνιστικά σκέλη στη Στερεά Ελλάδα, σε παραπλήσια ή κοινή πορεία με τα αντίστοιχα της Sporting, περνώντας από την Ιτέα, τους Δελφούς και τον Παρνασσό. Το Σάββατο 5 Μαΐου, θα τερματίσουν στην Ακρόπολη.
Εν συντομία…
Το ραντεβού με την ιστορία, την παράδοση και τον πολιτισμό έχει δοθεί για τις 6 το απόγευμα της Τρίτης 1 Μαΐου. Στον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, θα πραγματοποιηθεί η τελετή εκκίνησης για όλα τα αυτοκίνητα. Τα 62 της αγωνιστικής κατηγορίας ταχύτητας Sporting, θα μεταβούν στο Ζάππειο, παραμένοντας όλη τη μέρα Τετάρτη εκτιθέμενα στο κοινό της Αθήνας. Είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να θυμηθούν οι παλιότεροι και να δουν οι νέοι, «αθάνατα» αυτοκίνητα του παρελθόντος που σημάδεψαν την ιστορία της αυτοκίνησης. Ο αγώνας για αυτά θα ξεκινήσει την Πέμπτη το πρωί από το Ζάππειο, ενώ τα 122 αυτοκίνητα της κατηγορίας ακριβείας Regularity, θα ξεκινήσουν την Τετάρτη το πρωί από το ίδιο μέρος. Οι διαδρομές που θα ακολουθήσουν είναι εν μέρει διαφορετικές, αλλά ο τερματισμός θα είναι κοινός, το απόγευμα του Σαββάτου, ξανά στην Ακρόπολη, ενώ οι απονομές θα γίνουν στου Φιλοπάππου. Χορηγοί του αγώνα είναι οι: Porsche και Alpha Bank. Χορηγοί επικοινωνίας: Sportday, SuperΣΠΟΡ FM 94,6.