Παραπάνω από ένα χρόνο είχαμε να νιώσουμε έτσι. Να βλέπουμε ειδικές να «παίζονται» στο δευτερόλεπτο, να γίνεται μάχη για τον καλύτερο χρόνο, να εναλλάσσεται το σκηνικό στην κορυφή της κατάταξης. Το χιόνι της Σουηδίας ήταν αυτό, κυρίως, που διαφοροποίησε την κατάσταση. Κι αυτό γιατί εκεί οι διαφορές εξομαλύνονται. Τα λεπτά ελαστικά της BF Goodrich, ίδια για όλους και με καρφιά για καλύτερη πρόσφυση στο χιόνι (σε δύο διαφορετικούς τύπους, με επιλογή του οδηγού), σε συνδυασμό με την προσοχή για την αποφυγή του (μοιραίου) λάθους, έχει κάνει τους οδηγούς να παρακολουθούν ο ένας τα περάσματα του άλλου. Το βράδυ της Πέμπτης, ο Σουηδός Τόνι Γκαρντεμάιστερ με ένα Mitsubishi Lancer του 2005, είχε κερδίσει στην υπερ-ειδική διαδρομή του Κάρλσταντ. Όμως από το ξεκίνημα του πραγματικού αγώνα, σήμερα το πρωί, τα μεγάλα φαβορί ανέλαβαν δράση.
Πρώτος «χτύπησε» ο Σόλμπεργκ με το Subaru Impreza, ο οποίος κέρδισε την πρώτη ειδική και πέρασε επικεφαλής της κατάταξης. Πίσω του στην ειδική βρέθηκε ο Τζίτζι Γκάλι με ένα Citroen Xsara που βρήκε με χορηγία της Pirelli. Μάλιστα ο Ιταλός κατάφερε να είναι ταχύτερος στην δεύτερη ειδική διαδρομή, εκπλήσσοντας του πάντες, οι οποίοι φαίνεται ότι τον μάτιασαν, αφού στην μεθεπόμενη ειδική είχε έξοδο, καθυστερώντας 4 και πλέον λεπτά, μένοντας πολύ πίσω από την οκτάδα. Την προηγούμενη ειδική, την 3η της ημέρας, πήρε ο Λεμπ για πρώτη φορά με το Citroen C4, δείχνοντας αποφασισμένος να επιστρέψει εκεί που ξέρει να μένει τα τελευταία τρία χρόνια: στην κορυφή. Βέβαια το έργο του δεν ήταν εύκολο, αφού ο Γκρόνχολμ με το Ford Focus κέρδισε τις δύο επόμενες ειδικές, κατακτώντας την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, περιορίζοντας δεύτερο τον Σόλμπεργκ. Ο Λεμπ όμως βρήκε ξανά τρόπο να επιτεθεί και το έκανε στην προτελευταία ειδική. Ο Γάλλος ήταν ταχύτερος και μάλιστα πέτυχε να αφήσει αρκετά πίσω τον Σόλμπεργκ, καταφέρνοντας να περάσει αυτός στην δεύτερη θέση της γενικής πίσω από τον Γκρόνχολμ, με τα αδέρφια Σόλμπεργκ να τον ακολουθούν με το Impreza και το Focus, αντίστοιχα. Το δεύτερο σκέλος της πρώτης ημέρας, ολοκληρώθηκε με την υπερειδική διαδρομή του Χάγκφορς, μήκους 1800 μ., την οποία κέρδισε ο Γκρόνχολμ, κάνοντας έτσι 3 τις ειδικές που πήρε. Λεμπ και Σόλμπεργκ δεν τον απείλησαν και με αυτή τη κατάταξη στη γενική, θα ριχτούν αύριο στη μάχη της δεύτερης μέρας, με 7 ειδικές μήκους 142, 10 χλμ.
Κατάταξη 1ης ημέρας – 2ο σκέλος
1 Γκρόνχολμ - Ford Focus 1 ώρα 1'31"9
2. Λεμπ – C4 WRC +0.11.1
3 Σόλμπεργκ - Subaru Impreza +0.22.6
4 Χ. Σόλμπεργκ - Ford Focus +0.27.9
5 Χιρβόνεν - Ford Focus +0.31.0
6 Γκαρντεμάιστερ - Mitsubishi Lancer +0.34.9
7 Κάρλσον - Citroen Xsara +0.44.1
8 Στολ - Citroen Xsara +1.05.0
Δημήτρης Μπαλής