Ερχεται προς το καλοκαίρι το πρώτο SUV όχημα της γαλλικής φίρμας.

@2@ Δεν νομίζω να το έχω ξανακάνει, να παρουσιάζω τρεις ημέρες σερί ισάριθμα νέα τετρακίνητα αυτοκίνητα. Σήμερα θα αναφερθώ στο δεύτερο μέλος όχι του τρίο... Στούτζες, αλλά του τρίο Mitsubishi – Citroen – Peugeot, που δημιούργησαν τρία μοντέλα χρησιμοποιώντας κοινό σασί και μηχανικά μέρη. Σε αυτό το τρίπτυχο η Mitsubishi έβαλε την τεχνογνωσία ετών από τα οχήματα 4Χ4 που κατασκευάζει εδώ και πολλά χρόνια, ενώ ο όμιλος PSA (Peugeot – Citroen) τους σύγχρονους κινητήρες πετρελαίου που διαθέτει στη γκάμα των προϊόντων της (συνεργασία με Ford). Πριν μερικές ημέρες έγραψα για το Citroen C-Crosser, που με αυτό το όνομα ίσως προλάβει να έρθει στην αγορά μέχρι το τέλος της χρονιάς. Νωρίτερα, προς το καλοκαίρι, φαίνεται να φέρνει η Peugeot το αντίστοιχο δικό της 4000 (λόγω στρατηγικής του ομίλου), ενώ πρώτη προφανώς θα λανσάρει η Mitsubishi το Outlander αλλά δεν αποκαλύπτει πότε, έχοντας βάλει εμπάργκο δημοσιεύσεων στην Ελλάδα μέχρι τον Μάρτιο. Το όχημα είναι μήκους 4,64 μ. και η ονομασία του «4007», με το διπλό μηδέν, σημαίνει την συνέχεια του νέου σχεδίου επέκτασης της κλασσικής γκάμας της Peugeot, μετά το 1007. Το «4» εκφράζει τις διαστάσεις του και το «7» διευκρινίζει τη γενιά του. Το 4007 είναι διαφοροποιημένο σχεδιαστικά, θυμίζει αιλουροειδές, με μεγάλους προβολείς, εντυπωσιακή μάσκα με κάθετα διαχωριστικά χρωμίου που επεκτείνονται στην ενιαία εισαγωγή αέρα. Προβολείς ομίχλης, αεροδυναμική γραμμή οροφής και κόκκινα διαφανή φώτα, ολοκληρώνουν τη φινέτσα του αυτοκινήτου. Ξεχωρίζουν επίσης οι μεγάλοι θόλοι των τροχών και η αυξημένη απόσταση που το καθιστά ικανό να κυκλοφορεί σε «εκτός δρόμου» διαδρομές. Στο εσωτερικό, αν και δεν έχουν δοθεί φωτογραφίες στη δημοσιότητα, ούτε το είδαμε από κοντά, κάτι που θα γίνει το Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης, η Peugeot έχει δώσει έμφαση στην εμφάνιση, την άνεση και τη λειτουργικότητα, με την ύπαρξη πολυάριθμων αποθηκευτικών χώρων. Στον τομέα των αναρτήσεων, κάθε μία από τις ετειρείες έχει κάνει τις δικές της ρυθμίσεις, σύμφωνα με τα πρότυπα των αυτοκινήτων της. Ετσι και η Peugeot, προσάρμοσε στις ανάγκες τις το σύστημα διεύθυνσης, τον πίσω άξονα, τις αναρτήσεις, το σύστημα πέδησης και τα ελαστικά.

Εν συντομία…

Η Peugeot θα εφοδιάζει κατ’ αρχήν το 4007 με προηγμένο κινητήρα 2.2 lt Diesel HDi με ενσωματωμένο φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων. Διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail με κυβισμό και αποτελεί προϊόν συνεργασίας με τον όμιλο Ford. Αναπτύσσει ισχύ 156 hp, αυξημένη ροπή 380 Nm και μπορεί να λειτουργήσει με ποσοστό 30% βιοκαυσίμου. Συνεπώς, χωρίς να περιορίζει την απόλαυση στην οδήγηση και την ευελιξία χρήσης, ο κινητήρας επιδεικνύει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, και συγκαταλέγεται ανάμεσα στους καλύτερους της κατηγορίας. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανικό 6 σχέσεων, με ιδιαίτερη κλιμάκωση στις σχέσεις, για να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τα χαρακτηριστικά του κινητήρα.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube