Θα αρκεστούμε στα τυπικά ως συνέπεια, λέγοντας πως ο Booker DeWitt, πρώην πράκτορας της Pinkerton, στην προσπάθεια του να ξεπληρώσει τα ιδιαίτερα υπολογίσιμα χρέη του, στέλνεται στη μέχρι τότε άγνωστη γι' αυτόν ιπτάμενη πόλη της Columbia, με στόχο να εντοπίσει και να επιστρέψει στην επιφάνεια μία κοπέλα.
Με ελάχιστα στοιχεία σχετικά με το που μπλέκει, και μηδενική επίγνωση του ποια είναι η θηλυκή ύπαρξη που καλείται να “απαγάγει” (ή να ελευθερώσει, ανάλογα με το πως το βλέπεις κανείς), ο Booker εισάγεται σε ένα άλλον κόσμο, κόσμο επηρεασμένο από ένα διαφορετικό όραμα ανωτερότητας, μια δεύτερη Εδέμ προορισμένη για μια ανώτερη φυλή, εξιδανικευμένη τόσο ηθικολογικά όσο και τεχνολογικά. Το αν κάτι τέτοιο όντως ισχύει, κρίνεται από τον παίκτη, τόσο μέσα από τα προσωπικά του πιστεύω, όσο και τις κρίσιμες για την πορεία του story ηθικές επιλογές του.
Αυτός είναι και ο λόγος που περιορίσαμε τα πλάνα που θα αντικρίσετε στο video review μας σε συγκεκριμένες περιοχές, σχετικά ουδέτερες ή ήδη γνωστές μέσω των trailers, στην προσπάθεια μας να σας αποκρύψουμε αυτά που οφείλετε να ανακαλύψετε μόνοι σας. Πρόκειται για ένα μοναδικό ταξίδι μέσα σε μία πόλη σμιλευμένη με τρομακτική λεπτομέρεια, αντάξια του χρόνου που η ομάδα ανάπτυξης της αφιέρωσε. Η Columbia αποτελεί τρανό παράδειγμα του τι πηγαίνει στραβά με την πλειοψηφία των video games εκεί έξω, μιας κι ελάχιστα είναι τα studios που αφιερώνονται πλέον στο να δημιουργήσουν έναν κόσμο ικανό να απορροφήσει ακαριαία τον παίκτη, αντί να τον εντυπωσιάσει επιφανειακά μέσω φτηνών τεχνικών. Το άκρως εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ότι ενώ θα ανέμενε κανείς η ποικιλομορφία του περιβάλλοντος να είναι περιορισμένη σε μια... αιωρούμενη πόλη, το παιχνίδι συνεχώς μας φέρνει σε επαφή με νέες περιοχές, καθρέφτες των ποικίλων κοινωνικών τάξεως και διαχωρισμών τους. Δε σας κρύβουμε ότι ο ρατσισμός είναι φαινόμενο ισχυρό στην Columbia, καθώς οι έγχρωμοι εντοπίζονται εκεί περισσότερο ως εργαλεία δουλειάς και υπηρετικό προσωπικό και λιγότερο ως κάτοικοι.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ