Με kinetic σχεδίαση, αυξημένο μήκος, μεγαλύτερους χώρους και πλούσιο εξοπλισμό το νέο Kuga διατίθεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Ουσιαστικά, πρόκειται για τον ισχυρό παίκτη της Ford στην κατηγορία των SUV προσφέροντας εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά στην άσφαλτο καθώς η πίσω ανάρτηση προέρχεται από το απολαυστικό οδηγικά Focus.

Η βασική έκδοση εξοπλίζεται με τον 1.6 Ecoboost απόδοσης 150 ίππους και μοιάζει να ταιριάζει γάντι για τα ελληνικά δεδομένα (εδώ να υπενθυμίσουμε πως η προηγούμενη γενιά Kuga είχε κάνει ποδαρικό με τον βενζινοβόρο πεντακύλινδρο 2,5 λίτρων ενώ το δίλιτρο ντίζελ δεν μπορούσε να έχει καλύτερη τύχη λόγω της απαγόρευσης από τη νομοθεσία). Για όποιον όμως θέλει να συνδυάσει τετρακίνηση και downsizing τότε θα πρέπει να κινηθεί στην έκδοση 1.6 Ecoboost με 182 ίππους ενώ ο εξοπλισμός ακόμα και στη βασική έκδοση Trend είναι πλήρης και περιλαμβάνει μέχρι και εκκίνηση χωρίς κλειδί.

Από πλευράς ντίζελ υπάρχουν οι δίλιτρες εκδόσεις TDCi με 140 ίππους και 163 ίππους με την ισχυρότερη να συνδυάζεται αποκλειστικά με κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Πέρα από την καλοεξοπλισμένη έκδοση Trend, η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 9 αερόσακους, ESP, εκκίνηση με μπουτόν, ζάντες αλουμινίου, κλιματισμό, ηχοσύστημα με SYNC, υπάρχει και η Titanium με διζωνικό κλιματισμό και αυτόματες λειτουργίες. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube