Ο τίτλος απαιτούσε σχεδόν από τον παίκτη να προχωρήσει σε αγορά περιεχομένου σχεδόν κάθε λίγα λεπτά, δημιουργώντας απλά την αίσθηση ενός κακώς εννοούμενου full price τίτλου με το καμουφλάζ του freemium. Κάτι τέτοιο οδήγησε και πολλά sites του εξωτερικού να καταρρακώσουν βαθμολογικά την προσπάθεια της ΕΑ.
Ο Nick Earl, αντιπρόεδρος του τμήματος mobile και social studios της ΕΑ, δήλωσε πως «η επιλογή του freemium δεν ήταν λάθος, ωστόσο η αγορά μίλησε και πρέπει να σεβαστούμε την άποψη των καταναλωτών».
Οι τελευταίες ημέρες αποδεικνύονται ιδιαίτερα «σκληρές» για την ΕΑ που θα πρέπει να αγωνιστεί να συμμαζέψει λίγο την εικόνα της.
Ο Cliff Bleszinski πάντως σχολίασε επί του θέματος πως οι καταναλωτές θα πρέπει να αποφασίζουν με το πορτοφόλι τους για αυτές τις αλλαγές της βιομηχανίας.
Συγκεκριμένα σημείωσε πως «αν δε σας αρέσουν οι τίτλοι της ΕΑ, μην τους αγοράζετε".
Διαβάστε περισσότερα εδώ