Αντίστροφη μέτρηση για το Macan: λίγους μήνες πριν βγει από το γραμμή παραγωγής το πρώτο όχημα της νέας σειράς μοντέλων της Porsche, ξεκίνησε η διαδικασία πρόσληψης περισσότερων από 1.000 εργατών παραγωγής για μόνιμες θέσεις εργασίας στο εργοστάσιο της μάρκας στη Λειψία.

Ηδη, οι θέσεις εργασίας δημοσιεύονται στη διαδικτυακή τοποθεσία www.porsche-leipzig.com/personal. Οσοι Ελληνες θεωρούν ότι έχουν τα απαιτούμενα προσόντα, και δεν έχουν δουλειά, ας ρίξουν μιά ματιά.

"Έχουμε ένα νέο μέλος στην οικογένεια των μοντέλων μας – και τώρα αναζητάμε καταρτισμένα άτομα, με μεγάλο ενδιαφέρον για την εργασία τους, τα οποία θα αξιοποιηθούν στην παραγωγή για την υλοποίηση των φιλόδοξων στόχων μας. Θέλουμε εργαζόμενους αφοσιωμένους στην ιδέα του αυτοκινήτου", δήλωσε σήμερα ο Δρ. Oliver Blume, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, υπεύθυνος του τομέα Παραγωγής και Logistics.

Η Porsche αναζητά καταρτισμένους εργαζόμενους με επαγγελματικά προσόντα στους τομείς της κατασκευής αμαξωμάτων, της βαφής, της συναρμολόγησης και της διασφάλισης ποιότητας, καθώς και χειριστές, προσωπικό για τις δοκιμές υπερήχων, ελασματουργούς, αλλά και άλλες ειδικότητες. Παράλληλα με το εργατικό προσωπικό παραγωγής των 1.000 ατόμων, στις εγκαταστάσεις της Σαξονίας προσλαμβάνονται συνολικά 400 μηχανικοί για το σχεδιασμό των νέων τομέων, από τους οποίους οι 220 έχουν ήδη αναλάβει καθήκοντα.

"Το ενδιαφέρον πρόσληψης στην Porsche είναι τεράστιο. Έχουμε ήδη λάβει 16.500 αιτήσεις, αν και η εκτεταμένη αναζήτηση προσωπικού αρχίζει επισήμως μόλις σήμερα. Τα γεγονότα μιλούν τη δική τους γλώσσα: ελκυστικό περιβάλλον και ένα προϊόν που εξάπτει τα συναισθήματα. Επιπλέον, οι θέσεις εργασίας εδώ είναι διασφαλισμένες και για το μέλλον, καθώς όλα δείχνουν ότι οι προοπτικές ανάπτυξης στη Λειψία είναι μεγάλες", τόνισε ο Siegfried Bulow, πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Porsche Leipzig GmbH.

Η Porsche AG επενδύει περίπου 500 εκατ. ευρώ στη μετατροπή των εγκαταστάσεων σε πλήρως εξοπλισμένο εργοστάσιο, με το δικό του φανοποιείο και τμήμα συναρμολόγησης αμαξωμάτων. Πρόκειται για το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο στην ιστορία της Porsche.

Νέο εργοστάσιο, νέο μοντέλο. Παράλληλα με την ολοκλήρωση των κτιριακών εγκαταστάσεων, το σημαντικότερο έργο για την Porsche είναι η ενσωμάτωση των νέων ανθρώπων στην υφιστάμενη ομάδα του εργοστασίου και η προετοιμασία τους για τα καθήκοντα που θα αναλάβουν στην Porsche. Η διαδικασία ενίσχυσης του προσωπικού θα συνεχιστεί έως και το 2014, όταν θα ξεκινήσει η διάθεση του νέου Macan, του συμπαγούς SUV μοντέλου, μικρότερου του Cayenne.

Η Porsche απασχολεί σήμερα 1.150 εργαζόμενους στο στη Λειψία, ενώ με την παραγωγή του Macan το εργατικό δυναμικό θα υπερδιπλασιαστεί.


Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube