Κατά 26 εκ. μακρύτερο, με μήκος 4,3 μ. και μεταξόνιο 2,6 μ., αναμφίβολα είναι πιο άνετο από το απερχόμενο SX4, για 5 επιβάτες, ενώ διαθέτει και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ 430 λίτρων.

Σχεδιαστικά, πρόκειται για ένα σχήμα που το μπροστινό μέρος δίνει τη νότα. Είναι στιβαρό, με χαρακτηριστικές γραμμές να διατρέχουν το αμάξωμα, έχει στρογγυλεμένο καπό, πλαστικά στους θόλους των τροχών και μπάρες οροφής, προσδίδοντας χαρακτηριστικά για εκτός δρόμου διαδρομές. Τα LED φώτα ημέρας ενσωματωμένα στους προβολείς και τα πίσω φώτα δύο τμημάτων, ολοκληρώνουν την εικόνα.

Στο εσωτερικό, έχει επιλεγεί ειδικός σχεδιασμός του ταμπλό που συνεχίζεται στις πόρτες, μαλακά σε αίσθηση πλαστικά και καθίσματα που προσφέρουν άνεση, ενώ ασημένια διακοσμητικά χαρίζουν σπορτίφ χαρακτήρα.

Το νέο SX4 θα έχει την πρώτη παγκοσμίως πανοραμική ηλιοροφή με δύο συρόμενα γυάλινα τμήματα. Εκτείνεται πάνω από τα εμπρός και τα πίσω καθίσματα. Κλειστή, η γυάλινη επιφάνεια έχει μήκος 1 μ. και αντίθετα αφήνει άνοιγμα 56 εκ.

Οι κινητήρες του νέου SX4 είναι βενζίνης και πετρελαίου 1.6 lt - 120 hp (156 Nm και 356 Nm ροπής, αντίστοιχα). Συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 και 6 σχέσεων, ενώ ένα 7άρι CVT με paddles στο τιμόνι είναι προαιρετικό. Με Start Stop το δικίνητο εκπέμπει 125 γρ./χλμ. και το τετρακίνητο 136 γρ./χλμ. (ο πετρελαιοκινητήρας 110 και 115 γρ./χλμ., αντίστοιχα).

Το νέο SX4 διαθέτει εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης με τέσσερις διαφορετικές κατ’ επιλογήν λειτουργίες: Auto, Sport, Snow και Lock για κάθε ανάγκη. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω. Με στάνταρ 7 αερόσακους, έχει σχεδίαση μπροστινού μέρους που μειώνει τις επιπτώσεις τραυματισμού πεζού. Διαθέτει σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP και σύστημα παρακολούθησης κατάστασης ελαστικών TPMS.

Στην αγορά εντός της χρονιάς.


Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube