Λίγο πολύ ήταν γνωστό πως το νέο Golf GTI εξοπλίζεται με τον γνωστό δίλιτρο TSI που αποδίδει 220 ίππους αλλά για πρώτη φορά θα υπάρχει εργοστασιακή βελτιωμένη έκδοση με 230 ιππους και ενδεχομένως με το νέου τύπου «μπλοκέ» (differential lock) ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό (δεν αναφέρεται ακόμη επίσημα στην ανακοίνωση της εταιρίας). Και οι δύο εκδόσεις έχουν 350 Nm ροπής ενώ το ισχυρότερο GTI Performance έχει ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις αφού «πιάνει» τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,4 δλ. ενώ η τελική τα 250 χλμ/ώρα (6,5 και 246 αντίστοιχα το απλό GTI).

Και οι δύο εκδόσεις πληρούν το Euro 6 που θα ισχύσει από το 2014, έχουν στάνταρ stop/start σύστημα, εξοπλίζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ η εκπομπή CO2 δεν ξεπερνά τα 150 γρ./χλμ (με το προαιρετικό DSG-6). Ωστόσο, η βασική έκδοση θα έχει φρένα με δίσκους 314 χλστ. εμπρός και 300 χλστ. πίσω σε σχέση με το GTI Performance που έχει 342 και 310 χλστ. αντίστοιχα. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube