To Ypsilon, αναμένεται και φέτος να πρωταγωνιστήσει με διαφορετικές εκδόσεις:

Ypsilon S Momodesign: Πρόκειται για μια έκδοση η οποία εκφράζει απόλυτα το ιταλικό στυλ και τον σπορ χαρακτήρα που ιστορικά χαρακτήριζε πάντα την μάρκα: αντίθεση χρωμάτων, αξία στη λεπτομέρεια, κομψότητα στο εσωτερικό και έμφαση στα δυναμικά στοιχεία του αυτοκινήτου. Προσφέρει δε μεγάλη δυνατότητα προσωποποίησης εφόσον ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5 εξωτερικές διχρωμίες αμαξώματος. Εφοδιάζεται με τους κινητήρες: 1.2 Fire EVO II - 69hp, 1.2 Fire EVO II LPG, 0.9 TwinAir - 85hp και με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πετρελαίου 1.3 Multijet II. Στάνταρ είναι και το ESP, όπως και οι μαύρες ζάντες 15’’ αλουμινίου Momodesign.

Ypsilon Elefantino: Εναλλακτική της σημερινής έκδοσης Silver, απευθύνεται σε νεαρό κοινό, γεγονός που φανερώνει τόσο το εξωτερικό του χρώμα όσο και το μοντέρνο εσωτερικό του. Διατίθεται με όλη την γκάμα κινητήρων του Ypsilon με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το ελεφαντάκι, ως σήμα αυτής της έκδοσης είναι άρρηκτα δεμένο με την Lancia καθώς χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον γιο του ιδρυτή της Lancia, Gianni Lancia το 1953 και στη συνέχεια από το 1997 έως το 2003 με περισσότερες από 320.000 πωλήσεις και διείσδυση 45% στις συνολικές πωλήσεις του μοντέλου.

Ypsilon Ecochic: H οικολογική γκάμα του πεντάθυρου Lancia Ypsilon εμπλουτίζεται περαιτέρω με τη νέα έκδοση 0.9 TwinAir Ecochic διπλού καυσίμου (μεθανίου - βενζίνης). Ο νέος κινητήρας εκπέμπει μόνο 86 γρ./χλμ. CO2 με μεικτή κατανάλωση μόλις 3,1 κιλά/100 χλμ. όταν λειτουργεί με μεθάνιο ενώ χρειάζονται λιγότερα από 12 ευρώ για το γέμισμα ενός ρεζερβουάρ μεθανίου (τιμή Ιταλίας). Η συνολική αυτονομία χρησιμοποιώντας και τα δύο ρεζερβουάρ, μεθανίου και βενζίνης, είναι μεγαλύτερη από 1.300 χλμ. (υπολογίζοντας την κατανάλωση σε κύκλο εκτός πόλης).

Στην κατηγορία των μεσαίων αυτοκινήτων, η Lancia θα παρουσιάσει στη Γενεύη την ειδική έκδοση Delta S by Momodesign η οποία διαφοροποιείται σημαντικά από το υπάρχον μοντέλο εξωτερικά αλλά και στο εσωτερικό με θαρραλέες αισθητικές πινελιές. Εφοδιάζεται με τους κινητήρες: 1.6 Multijet - 120hp, 1.4 Turbojet LPG, 1.9 Twinturbo Multijet και 1.4 Turbojet - 120hp. Ωστόσο, ο κινητήρας που προβάλλει καλύτερα τον σπορ χαρακτήρα της εν λόγω έκδοσης είναι ο 1.9 Twinturbo Multijet με 190 ίππους, ροπή 400Nm στις 2.000 σ.α.λ., μέγιστη ταχύτητα 222 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,9 δευτ.

Στην κατηγορία των μεγάλων πολυμορφικών, το ντεμπούτο του θα κάνει το Lancia Voyager 2.8 common-rail turbodiesel - 178 ίππων.
Ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και την μέγιστη ροπή του, προσφέροντας ευελιξία και ανταπόκριση σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Σε απόλυτους αριθμούς, η εν λόγω έκδοση επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 193 χλμ./ώρα, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,5’’ ενώ η κατανάλωση περιορίζεται σε 7,9 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 μόλις 207 γρ./χλμ. (συνδυασμένος κύκλος).


Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube