Ολοκαίνουργιο 2008, νέες εκδόσεις 208, πρωτότυπο Onyx, υβριδικό σύστημα diesel HYbrid4, 2008 HYbrid Air (όμοιο σύστημα με της Citroen – άλλωστε στον ίδιο όμιλο είναι) και πρόγραμμα 208 HYbrid FE.
Peugeot 2008
Η επιτυχία του 3008 με πάνω από 440.000 πωλήσεις, έδωσε το έναυσμα για τη δημιουργία του 2008, ένα συμπαγές crossover (4,16 μ.), ευέλικτο, πολλαπλών χρήσεων, που απευθύνεται στην παγκόσμια αγορά. Θα εφοδιάζεται με κινητήρες πετρελαίου e-HDi και 3κύλινδρους βενζίνης, με χαμηλή κατανάλωση και μειωμένους ρύπους από 98 γρ./χλμ.
208: άνοδος σε ιπποδύναμη
Με την πρώτη θέση στις πωλήσεις στην κατηγορία του, στην Ευρώπη, στο μοντέλο προστίθεται η κομψή έκδοση 208 XY και η δυναμική 208 GTi. Η πρώτη εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου e-HDi ισχύος 92 - 155 hp. Το 208 GTi «φοράει» κινητήρα βενζίνης 1.6ΤΗΡ - 200 hp, έχει 6 χειροκίνητο κιβώτιο «κοντών» σχέσεων και εκπέμπει 139 γρ./χλμ. CO2.
RCZ R
Εξάλλου, στην Εκθεση αναμένεται να σαγηνεύσει το coupe RCZ Concept. Το μοντέλο από το 2010 έχει πουλήσει 50.000 μονάδες και προαναγγέλλει το RCZ R. Θα λανσαριστεί στην αγορά στα τέλη του χρόνου με κινητήρα βενζίνης 1.6 THP - 260 hp, όντας το ισχυρότερο Peugeot από καταβολής, με εκπομπές ρύπων 155 γρ./χλμ. Θα διαθέτει ειδικές αναρτήσεις και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen.
Για να φθάσει τα 116 γρ./χλμ. CO2 το 2015, η Peugeot προτείνει ηλεκτρικά αυτοκίνητα (iOn και Partner), αλλά και την υβριδική τεχνολογία diesel Hybrid στα 3008 HYbrid4, 508 RXH και 508 HYbrid4 με 200 ίππων κινητήρα πετρελαίου 2.0 HDi FAP. Τώρα, με την τεχνολογία HYbrid Air, έχει στόχο κατανάλωσης 2 λίτρα/100 χλμ., χρησιμοποιώντας πεπιεσμένο αέρα, μοτέρ βενζίνης και υδραυλική αντλία. Μάλιστα, η έκδοση 208 HYbrid FΕ εκπέμπει μόνο 49 γρ./χλμ. CΟ2.
Οσον αφορά στο πρωτότυπο Οnyx των 4,65 μ., διαθέτει σκελετό από ανθρακονήματα και κινητήρα βενζίνης στο κέντρο V8 HDi 3.7 lt – 600 hp και συνδυάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, σειριακό.
Πλαισιωμένη από αλουμινένια τόξα, η γυάλινη οροφή με τη διπλή καμπύλη, αποκαλύπτει τα ανθρακονήματα του αμαξώματος και το εσωτερικό του πρωτότυπου. Η θέση οδήγησης έχει στο στόχο την πλήρη ενσωμάτωση του οδηγού στο αυτοκίνητο. Με το Onyx, η Peugeot συνεχίζει την αναζήτηση νέων υλικών: υλικό «Newspaper Wood», παράγεται από ανακυκλωμένες και συμπιεσμένες εφημερίδες και καλύπτει το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα.
Δημήτρης Μπαλής