Η Emirates, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, παρουσίασε τη νέα της καμπάνια προβάλλοντας την «ανάλαφρη» πλευρά της γλώσσας.
Με τίτλο «Μοιράστε ένα χαμόγελο» (Share a Smile), η εταιρεία έχει δημιουργήσει 29 βίντεο σε 14 γλώσσες, όπου παρουσιάζονται μέλη του πληρώματος καμπίνας να χρησιμοποιούν ιδιόμορφες και ασυνήθιστες εκφράσεις και χαιρετισμούς από όλο τον κόσμο.
Η εκστρατεία δημιουργήθηκε από την Emirates με στόχο να βοηθήσει τους globalistas να επικοινωνήσουν μεταξύ τους μέσω των βίντεο, τα οποία μπορούν να μοιραστούν με τους φίλους και την οικογένειά τους.
Η καμπάνια «Μοιράστε ένα χαμόγελο» αποτελεί το τελευταίο στάδιο της παγκόσμιας εκστρατείας της Emirates με τίτλο «Hello Tomorrow» που εγκαινιάστηκε τον Απρίλιο του 2012, με στόχο να εμπνεύσει τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να γνωριστούν μεταξύ τους και να εξερευνήσουν νέους πολιτισμούς και σύνορα.
Μέσα από τα ευχάριστα βίντεο διάρκειας 15 δευτερολέπτων, το πολύγλωσσο πλήρωμα της Emirates εξηγεί το νόημα δημοφιλών τοπικών εκφράσεων όπως: «Στάζεις μέλι» (Ελληνικά), «Μην βγάζεις έναν ελέφαντα από μια μύγα» (Ρωσικά), «Είσαι τόσο όμορφος/η που προκάλεσες χτύπημα» (Καντονέζικα) και «Είσαι τα μουστάκια της γάτας» (Αγγλικά). Επιπλέον, υπάρχει βίντεο με σκηνές από τα γυρίσματα (making off) που δείχνει πόσο διασκέδασε το πλήρωμα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
«Η καμπάνια "Μοιράστε ένα χαμόγελο" της Emirates δημιουργήθηκε όχι μόνο για να αναδείξει το εύρος των γλωσσικών δεξιοτήτων του πολύγλωσσου πληρώματος καμπίνας, αλλά και για να συμβάλλει στην οικοδόμηση κατανόησης των πολιτισμών ανάμεσα στους ταξιδιώτες, με έναν αμέριμνο τρόπο», δήλωσε ο Sir Maurice Flanagan Executive Vice President Emirates Airline and Group. «Όσο ψάχναμε αυτές τις φράσεις, κατέστη σαφές ότι παρόλο που ακούγονται ασυνήθιστες σε όσους δε μιλούν τη γλώσσα, η μετάφρασή τους έχει διεθνή απήχηση. Η καμπάνια "Μοιράστε ένα χαμόγελο" έχει αυτό ακριβώς ως στόχο? να ενθαρρύνει τους globalistas να έρθουν σε επαφή με διαφορετικές κουλτούρες, μέσα από ένα διασκεδαστικό τρόπο. Η εκστρατεία αποτελεί μια γιορτή του πως μια λέξη ή φράση μπορεί να ενώσει φίλους αλλά και αγνώστους σε ολόκληρο τον κόσμο», κατέληξε.
Η επιλογή των μελών πληρώματος καμπίνας που συμμετείχε στα βίντεο έγινε ως αναγνώριση της παροχής εξαιρετικού επιπέδου υπηρεσιών και βάσει ευχέρειας της μητρικής γλώσσας. «Τα μέλη του πληρώματος καμπίνας μιλούν περισσότερες από 55 γλώσσες και σε κάθε πτήση ανακοινώνουμε στους επιβάτες ποιές γλώσσες γνωρίζουν τα πληρώματα στη συγκεκριμένη πτήση. Η λίστα είναι πάντα εντυπωσιακή και πολύ συχνά σχολιάζεται θετικά» δήλωσε ο Terry Daly, Divisional Senior Vice President Service Delivery της Emirates. «Παρουσιάζοντας πολλές από αυτές τις ,γλώσσες μέσω της καμπάνιας ‘Μοιράστε ένα χαμόγελο’ αποδεικνύει ότι είναι πολύ πιθανό ένα μέλος του πληρώματος καμπίνας να μιλάει την ίδια γλώσσα με κάποιους από τους πελάτες μας. Αυτό κάνει τους πελάτες μας να αισθανθούν πιο άνετα κι εμάς να μπορούμε να προσφέρουμε υψηλότερου επιπέδου υπηρεσίες, για τις οποίες είναι γνωστή η Emirates», επισήμανε.
Τα 29 βίντεο της καμπάνιας έχουν γυριστεί σε 14 γλώσσες: Αραβικά, Καντονέζικα, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ιταλικά, Ιαπωνικά, Κορεατικά, Μανδαρινικά, Πορτογαλικά, Ρωσικά, Ισπανικά και Τουρκικά. Όλα τα βίντεο είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα www.emiratesshareasmile.com ή στο κανάλι της Emirates στο youtube www.youtube.com/Emirates.
Το ελληνικό είναι: http://www.youtube.com/watch?v=K8jEdvqWxws.
Δημήτρης Μπαλής