Ηδη το ενδιαφέρον από κρατήσεις, εμφανίζει αρκετά μεγάλη αύξηση σε σύγκριση με τις αρχές του έτους και φυσικά και με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αυτό αναφέρει ο διευθυντής Sales, marketing and e-commerce του Thomas Cook, Mike Hoban!

Σχολιάζοντας τα στοιχεία από το Holiday Monitor του τουριστικού οργανισμού, ο M. Hoban υπογράμμισε ότι η Ελλάδα ανέβηκε στη θέση του δεύτερου δημοφιλέστερου προορισμού ως προς τα στοιχεία ζήτησης που καταγράφει και όλα δείχνουν ότι η χώρα μας θα κινηθεί πολύ δυναμικά και στις πωλήσεις.

Οι αναζητήσεις και το ενδιαφέρον για Σαντορίνη (διπλάσιες!), Κρήτη, Ζάκυνθο, αλλά και Κεφαλονιά είναι σημαντικά αυξημένες και όχι μόνο για πακέτα all-inclusive, αλλά και σε άλλες κατηγορίες προιόντων και υπηρεσιών.

Δηλαδή, ουσιαστικά ο κύριος Hoban επισημαίνει ότι υπάρχει και ζήτηση για Ελλάδα που δε βασίζεται μόνον στο value-for-money και γενικώς στο κόστος.

Να επισημάνουμε ότι φέτος, στο site του Thomas Cook, thomascook.com έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 32 εκατ. αναζητήσεις προορισμών!

Βεβαίως, υπάρχει και “αιχμή”. Σχολιάζοντας τα ευρήματα του Holiday Monitor, “εκπρόσωπος” του ABTΑ, δηλώνει μεταξύ άλλων στο travelmole, ότι ναι, θετικά πάει η Ελλάδα, αλλά αν εξελιχθούν έτσι δυνατά οι κρατήσεις θα πρέπει οι ελληνικές επιχειρήσεις να μην σπεύσουν να αυξήσουν τις τιμές τους, όπως έκαναν στο παρελθόν”.

Αντιληπτό από τους αρμόδιους;

Πηγή: TravelDailyNews

Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube