Το περιβόητο PlayStation Meeting έλαβε τέλος. Πράγματι, η Sony ανακοίνωσε το PlayStation 4.

Όπως αναμενόταν, το event ξεκίνησε με ένα σύντομο retrospective video, που προετοίμασε το έδαφος για την ανακοίνωσε αυτή καθαυτή, η οποία έγινε από τον Andrew House, Group CEO της Sony Computer Entertainment.

Αυτό που τονίστηκε πάνω από όλα, είναι ότι το PlayStation 4 θα αποτελεί μία πραγματικά φιλική προς τους developers πλατφόρμα ανάπτυξης, αφού τα τεχνικά του χαρακτηριστικά προέκυψαν ύστερα από συνεχείς συζητήσεις μαζί τους.

Η σύντομη αναφορά που έγινε στα specs επιβεβαίωσε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα setup που προσομοιάζει το αντίστοιχο του PC, γεγονός που θα επιτρέψει στις ομάδες ανάπτυξης να εστιάσουν στο περιεχόμενο και όχι στην εκμάθηση ενός ακόμη «εξωτικού» επεξεργαστή, τύπου Cell. Η έκπληξη εδώ ήρθε στον τομέα της μνήμης, η οποία είναι διπλάσια από τη φημολογούμενη, προσεγγίζοντας τα 8GB.

Το εκπληκτικό είναι ότι πρόκειται για GDDR5, τον πιο γρήγορο τύπο μνήμης που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή ευρέως και το PlayStation 4 είναι η πρώτη συσκευή ευρείας κατανάλωσης που χρησιμοποιεί αυτή την ποσότητα GDDR5, αφού ακόμη και τα PC χρησιμοποιούν DDR3.

Ακολούθως επιδείχθηκε το χειριστήριο, το οποίο ήταν μία βελτιωμένη έκδοση εκείνου που είχαμε δει στις σχετικές διαρροές, με τα χαρακτηριστικά που αναμένονταν: touchpad, light bar για να το αναγνωρίζει η νέα stereo camera, καλύτερα triggers, share button και πιο εργονομικό σχήμα σε σχέση με το Dual Shock 3.

Μετά από μία σύντομη επίδειξη του κλασικού demo της Unreal Engine 4, όπου ο Mark Cenry, lead system architect του PlayStation 4 έλεγχε την κάμερα σε real time, ακολούθησε η ανακοίνωση ορισμένων νέων χαρακτηριστικών της κονσόλας, που είναι εφικτά λόγω της μεγάλης ποσότητας γρήγορης μνήμης που διαθέτει.

Διαβάστε τη συνέχεια του θέματος και δείτε όλα τα νέα trailers των PS4 games εδώ

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube