Μετά τον Ρομάν Γκροσεάν, ο οποίος έκανε τον ταχύτερο χρόνο τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών, ο Κίμι Ραϊκόνεν «έγραψε» τον καλύτερο χρόνο στην πίστα της Χερέθ, κατά την ολοκλήρωση των δοκιμών στο ισπανικό σιρκουί.
Ωστόσο, ταχύτερος όλων των ημερών ήταν ο Φελίπε Μάσα (1:17.879).
Ο “Iceman” γύρισε πιο γρήγορα από τους υπόλοιπους πιλότους, δείχνοντας πως η Lotus είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.
Τον δεύτερο χρόνο έκανε ο Μπιανσί της Force India, ο οποίος ωστόσο ολοκλήρωσε τις δοκιμές του το πρωί της Παρασκευής, με σκοπό ο Πολ ντι Ρέστα να πάρει τη θέση του μέσα στην Force India το απόγευμα.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Σεμπάστιαν Φέτελ, συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα.
Να αναπληρώσει το χαμένο έδαφος της Τετάρτης θέλησε ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος έκανε τον δικό του… μαραθώνιο με την Mercedes, πραγματοποιώντας κάνοντας 141 γύρους με την W04.
Τον έβδομο χρόνο έκανε ο Σέρχιο Πέρες με την MP4-28.
Με το αριστερό ξεκίνησε τη… θητεία του ως δοκιμαστής της Ferrari ο Πέδρο ντε λα Ρόσα, αφού κατά τη διάρκεια του πρώτου του γύρου η F138 πήρε φωτιά. Ωστόσο, οι μηχανικοί κατάφεραν να επιδιορθώσουν το πρόβλημα και ο Ισπανός βγήκε στην πίστα το απόγευμα και έκανε τον ένατο χρόνο.
Στις τελευταίες δοκιμές, οι οποίες διακόπηκαν για περίπου μισή ώρα, λόγω της ζημιάς που υπέστη ένα κερμπ, ομάδες και πιλότοι αξιολογούσαν τα ελαστικά, το στήσιμο των μονοθεσίων του στα μεγάλα στιντ, καθώς επίσης και το αεροδυναμικό πακέτο.
Αναλυτικά οι χρόνοι:
1. Ραϊκόνεν, Lotus, 1:18.148
2. Μπιανσί, Force India, +0.027
3. Φέτελ, Red Bull, +0.417
4. Γκουτιέρες, Sauber, +0.521
5. Βερνιέ, Toro Rosso, +0.612
6. Χάμιλτον, Mercedes, +0.757
7. Πέρες, McLaren, +0.796
8. Μπότας, Williams, +1.703
9. Ντε λα Ρόσα, Ferrari, +2.168
10. Πικ, Caterham, +2.957
11. Ραζία, Marussia, +3.078
12. Ντι Ρέστα, Force India, +5.287