Του Παναγιώτη Σγαρδέλη
Το SuperKombat αναζητεί «νέους ήρωες», εξ ου και τα try outs ανά την Ευρώπη και όχι μόνο για να διαλέξει τους καλύτερους στην βαριά κατηγορία του kickboxing. Το 2012 συνέχισε την ανοδική του πορεία, συνάπτοντας επίσημη συνεργασία με το Κ-1. Η ιστορία του ξεκινά το 2003, όταν ο Eduard Irimia ίδρυσε το Local Kombat στην Ρουμανία. Ο επικεφαλής του promotion βρέθηκε πριν από λίγες ημέρες στην Ελλάδα και μίλησε στο sport-fm.gr για το ξεκίνημα, τα δοκιμαστικά για την ανάδειξη νέων πρωταθλητών και τις φιλοδοξίες της διοργάνωσης.
«Ξεκίνησα το 2003 με το σόου να μεταδίδεται από το εθνικό δίκτυο Pro TV, ως Local Kombat. Με τα χρόνια μεγάλωσε, έγινε διεθνές και τράβηξε την προσοχή των ΜΜΕ. Το διάστημα 2007-2010 ήταν πολύ δραστήριο σε συνεργασία με το παλιό Κ-1, ειδικά το 2010, όταν φιλοξενήσαμε ένα από τα τελευταία γκραν πρι του Κ-1 πριν αναστείλει τις δραστηριότητές του. Μετά το κενό που δημιουργήθηκε, αποφάσισα να μετατρέψω το προϊόν σε SuperKombat το 2011, δίνοντας την ευκαιρία, σε βετεράνους και νέους fighters του Κ-1 να συμμετέχουν στο promotion -περιμένοντας καλά νέα από επενδυτές. Σήμερα το SuperKombat μεταδίδεται σε 75 χώρες σε τέσσερις ηπείρους».
Το SuperKombat ένωσε τις δυνάμεις του με το Κ-1, που επανέρχεται με οκτάδα στα βαριά κιλά (Ζάγκρεμπ, Κροατία-15 Μαρτίου) και υψηλό χρηματικό έπαθλο. Ωστόσο έχει καταστεί σαφές ότι παραμένουν δύο ξεχωριστά brands. «Μετά από δύο χρόνια απουσίας, το Κ-1 επανήλθε με επενδυτή τον κ. Mike Kim και υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλο. Από την πλευρά μας κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να βοηθήσουμε το Κ-1 να επιστρέψει στις παλιές καλές εποχές, γι’ αυτό λοιπόν οι αθλητές του SuperKombat είναι διαθέσιμοι και για το Κ-1. Παραμένουμε δύο ξεχωριστά brands κι αυτό το επισημαίνω διότι υπάρχει κόσμος που συγχέει τα δύο promotions. Σκοπός της συνεργασίας μας είναι να αλληλοστηριζόμαστε σε διαφορετικές δραστηριότητες. Ωστόσο καθένας είναι ανεξάρτητος, με δικό του matchmaking, μάρκετινγκ κτλ».
Το Glory επωφελήθηκε από την απουσία του Κ-1 και σε συνδυασμό με την μεγάλη οικονομική του δύναμη, συγκέντρωσε τους κορυφαίους heavyweights. «Ήταν καλό αυτό που έκανε το Glory, αφού έδωσε την ευκαιρία στον κόσμο να δει πάνω στο ρινγκ όλα τα μεγάλα ονόματα του παρελθόντος. Εγώ όμως πιστεύω περισσότερο στη νέα γενιά κι εκεί μπορώ τώρα ή στο μέλλον να κοιτάξω στα μάτια το Glory. Δεν διαθέτουμε τόσο μεγάλο μπάτζετ όσο εκείνοι, όμως αν κάποια μέρα βρούμε έναν μεγάλο επενδυτή, ακόμα κι εγώ δεν ξέρω πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει το SuperKombat»!
Στην παρούσα φάση αναζητεί νέους και φιλόδοξους αθλητές ανά τον κόσμο που θα στελεχώσουν το ρόστερ του SuperKombat. Τα επίσημα δοκιμαστικά του promotion ξεκίνησαν τον Ιανουάριο από την Ελλάδα. «Εντυπωσιάστηκα από τις συμμετοχές, καθώς είδα πάνω από 80 αθλητές σε διαφορετικές κατηγορίες βάρους. Ελπίζω ότι η Ελλάδα θα αποτελέσει μια σημαντική αγορά για το SuperKombat και υπόσχομαι ότι μελλοντικά θα στήσουμε ένα καλό event στη χώρα σας, με Έλληνες αθλητές και τα αστέρια του SuperKombat».
Προτεραιότητα του SuperKombat από τα try outs είναι να βρει «φλέβα χρυσού» στα βαριά κιλά. Ο Έλληνας «εκλεκτός» ήταν ο Γιάννης Στοφορίδης. «Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή αποτελεί τον καλύτερο εκφραστή της Ελλάδας στην συγκεκριμένη κατηγορία. Είναι νέος και αποφασισμένος να δείξει την αξία του. Αυτή την περίοδο προπονείται στη Ρουμανία με μερικά από τα αστέρια του SuperKombat και στις 23 Φεβρουαρίου αγωνίζεται στην Κροατία για το δικό μας promotion».