Η οργανωτική επιτροπή των αγώνων έδωσε προχθές μία συνέντευξη τύπου παρουσιάζοντας το πρόγραμμα μάρκετινγκ της διοργάνωσης.
Η οργανωτική επιτροπή έθεσε σαν στόχο το 1 δις δολάρια, που στοχεύει να συγκεντρώσει από χορηγίες και εισιτήρια και άλλες συμφωνίες με επιχειρήσεις, κυρίως από το εσωτερικό της χώρας.
Το πρόγραμμα, που αποτελεί και ένα είδος δεσμευτικής συμφωνίας ανάμεσα στην ΔΟΕ και την οργανωτική επιτροπή, επαίνεσε δημόσια και ο επικεφαλής της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής Ζακ Ρογκ, που ανέφερε ότι το χορηγικό πρόγραμμα έχει αποδειχθεί αμοιβαία επωφελές για τους αγώνες και τους χορηγούς.
Χρίστος Χαραλαμπόπουλος