Η ανανέωση ενός μοντέλου πολλές φορές δεν αφορά μόνο σε αισθητικές αναβαθμίσεις αλλά και στην προσθήκη νέων εκδόσεων κινητήρων. Έτσι, μετά το νέο Focus και οσονούπω τα C-MAX και Kuga (αργότερα και το Mondeo), ο Ecoboost εμπλουτίζει την γκάμα του νέου Fiesta δίνοντας νέα προοπτική στο γερμανικό supermini. Αξιοσημείωτο είναι πως καμία από τις εκδόσεις του νέου Fiesta δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας μιας και η εκπομπή CO2 δεν ξεπερνά τα 99 γρ./χλμ.
Αναλυτικά, υπάρχουν τρεις τρικύλινδρες βενζινοκίνητες εκδόσεις (με μεταβλητό χρονισμό Twin-VCT σε όλες τις βαλβίδες) με την μικρότερη ατμοσφαιρική να είναι άμεσου ψεκασμού (βασίζεται στον Ecoboost) και να αποδίδει 80 ίππους. Λόγω της μικρής διαφοράς στον τιμοκατάλογο αλλά και των καλύτερων επιδόσεων το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στις υπερτροφοδοτούμενες 1.0 Ecoboost που αποδίδουν 100 και 125 ίππους.
Την σειρά των κινητήρων συμπληρώνει η ντίζελ 1.6 TDCi Econetic που επιτυγχάνει την μικρότερη εκπομπή CO2 χάρη στην βέλτιστη αεροδυναμική, την μακρύτερη κλιμάκωση του κιβωτίου, τα ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης κ.α. Όλες οι εκδόσεις κινητήρων διαθέτουν και σύστημα stop&start και συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής