Ουσιαστικά πρόκειται για το «αδερφάκι» του Peugeot 301, από τη στιγμή που με τη Citroen βρίσκονται στον όμιλο PSA. Ηρθε λοιπόν και το C-Elysee να προστεθεί στις λύσεις του οικογενειάρχη, με ισορροπημένες διαστάσεις, καλή σχεδίαση, άνετους χώρους και πλούσιο εξοπλισμό.
Σχεδιασμένο στη Γαλλία, για Ευρωπαίους πελάτες, διαθέτει φαρδιά μετατρόχια και τέτοια ρύθμιση της ανάρτησης που να συμβάλλει στην άνεση οδηγού και επιβατών.

Η ευρυχωρία σε προτεραιότητα

Με διαστάσεις 4,43 μ. μήκος, 1,75 μ. πλάτος και 1,47 μ. ύψος και με το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία του (2,65 μ.), ασφαλώς και χωρά 5 ενήλικες με πολλές αποσκευές στο ευρύχωρο πορτμπαγκάζ των (506 λίτρων με ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων).

Κινητήρες… εποχής

Ετσι όπως έχει η κατάσταση στην Ελλάδα, οι μικροί κινητήρες βενζίνης και τα μοτέρ πετρελαίου, έχουν ζήτηση λόγω χαμηλής κατανάλωσης, κυρίως. Το μοντέλο, εφοδιάζεται αρχικά με το νέο 3κυλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 lt - 72 hp. Είναι οικονομικός (κατανάλωση 5,2 λίτρα/100χλμ.) και φιλικός προς το περιβάλλον (119γρμ./χλμ. εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα).
Επίσης, προσφέρεται και η έκδοση με κινητήρα πετρελαίου 1.6 HDi με 92 ίππους, η οποία ήδη έχει ήδη παραχθεί σε περισσότερες από 6.000.000 μονάδες. Με μέση κατανάλωση μόλις 4,1 λίτρα/100χλμ. και εκπομπές ρύπων 108 γρ./χλμ., μπορεί να διανύσει με ένα ρεζερβουάρ 1.220 χλμ., ενώ έχει ετήσια τέλη κυκλοφορίας (86,4 ευρώ).

Εν συντομία…

Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση κοστίζει 12.590 ευρώ (αλλά 11.990ευρώ με απόσυρση και green bonus). Σε εξοπλισμό διαθέτει: 6 αερόσακους, ABS, ESP, κλιματισμό, ραδιο-CD με MP3, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό κ.α. Η αρχική από τις 3 πετρελαιοκίνητες εκδόσεις κοστίζει 15.190 ευρώ (12.990ευρώ με απόσυρση και green bonus) και διαθέτει ακριβώς ίδιο εξοπλισμό. Αναμφίβολα, κοστίζει παραπάνω. Όμως ο καθένας μπορεί να κάνει υπολογισμούς (χιλιόμετρα που διανύει, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα κ.α.) και να διαλέξει αυτό που του ταιριάζει.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube