Η Corvette Stingray αναπολεί τις Sting Ray του ‘63 και τραβά τα φώτα της δημοσιότητας στην έκθεση αυτοκινήτου του Detroit. Εξοπλίζεται με V8 κινητήρα απόδοσης 450 ίππους για τον οποίο έχουμε μιλήσει αναλυτικά σε προηγούμενο άρθρο και επιταχύνει σε λιγότερο από 4 δλ. για τα 0-100 χλμ/ώρα παράγοντας περισσότερα από 1 g πλευρικής επιτάχυνσης στις στροφές, όπως διατείνεται η αμερικανική φίρμα.
Σε σχέση με την προηγούμενη Corvette η Stingray μοιράζεται μόνο δύο εξαρτήματα καθώς βασίζεται σε ολοκαίνουργιο αλουμινένιο πλαίσιο που είναι 57% πιο δύσκαμπτο και 45 κιλά ελαφρύτερο. Υπάρχει εκτενή χρήση ανθρακονήματος στο καπό, στην -προσθαφαιρούμενη- οροφή… μέχρι και στο εσωτερικό υπάρχει αληθινή επένδυση από ανθρακόνημα ενώ το διάκοσμο υπερθεματίζουν λεπτομέρειες με επένδυση από δέρμα και αλουμίνιο. Το μεγάλο εφέ αφορά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων (οθόνη 8”, όπως και στην κεντρική κονσόλα που είναι αφής) με το εντυπωσιακό στροφόμετρο που θυμίζει άλλες εποχές ενώ το τιμόνι είναι μικρότερο σε διάμετρο.
Εντύπωση προκαλεί το ηλεκτρικό χειρόφρενο ενώ υπάρχουν δύο επιλογές σε ότι αφορά τα καθίσματα (GT ή Competition Sport). To «Driver Mode Selector» επιτρέπει στον οδηγό να παραμετροποιεί το σασί επιλέγοντας ανάμεσα σε 5 προγράμματα (Weather, Eco, Tour, Sport και Track) αλλάζοντας 12 λειτουργίες. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής