Επρόκειτο για ένα γρήγορο First-Person Shooter που διαδραματιζόταν σε μία κατεστραμμένη έκδοση του Λονδίνου και έθετε τον παίκτη αντιμέτωπο με εξωγήινες εκδόσεις των Rabbids. Το trailer φαινόταν ενδιαφέρον, είναι η αλήθεια, όμως υπήρχε ένα πρόβλημα: η ταχύτητα της δράσης. Ήταν προφανές ότι οι παίκτες δε θα προλάβαιναν να ελέγχουν την οθόνη του Wii U Gamepad και τη δράση ταυτόχρονα. Έπρεπε να βρεθεί λοιπόν ένας εχθρός πιο αργός από τα Rabbids, όμως οι Γάλλοι δεν ήθελαν να εγκαταλείψουν το, ίσως εμπνευσμένο από το 28 Days Later, setting του κατεστραμμένου Λονδίνου, ούτε και τα ψήγματα survival horror με τα οποία σκόπευαν να εμπλουτίσουν το Killer Freaks. Όπως πολύ σωστά μαντέψατε πριν καν ολοκληρώσετε την ανάγνωση της προηγούμενης πρότασης, ο εχθρός αυτός ήταν τα ζόμπι.
Ένα ακόμη παιχνίδι με ζόμπι λοιπόν; Ένα ακόμη survival horror-παιδική χαρά, όπου ο παίκτης θα τριγυρνούσε ανέμελος κάνοντας συλλογή από zombie-headshots; Άκυρο! Το ZombiU είναι τόσο αμείλικτο, που πλησιάζει τα όρια του τρολλαρίσματος. Αρπάζει τον παίκτη κατευθείαν από τα μούτρα και προσπαθεί να τον εξοντώσει από το tutorial. Αν καταφέρετε να μην αιφνιδιαστείτε, θα βρεθείτε σε ένα ημι-ασφαλές κρησφύγετο σε έναν σταθμό μετρό του Λονδίνου, ακολουθώντας τις οδηγίες του πανταχού παρόντα φωνητικά “Prepper”. Εκεί εφοδιάζεστε με μία συσκευή επικοινωνίας και ανίχνευσης και ένα σακίδιο και θα πρέπει να ξεκινήσετε τις πρώτες σας προσπάθειες για να εξασφαλίσετε προμήθειες, παρέα με ένα περίστροφο της πλάκας και ένα μπαστούνι του κρίκετ.
Σύντομα θα ανακαλύψετε τον εμπνευσμένο από τα Demon Souls και Dark Souls μηχανισμό του ZombiU, γιατί δε θα αργήσει η στιγμή που θα δείτε τον χαρακτήρα σας να γίνεται βορά στην ακόρεστη αναζήτηση των μολυσμένων κατοίκων του Λονδίνου για σάρκα. Ο θάνατος ενός χαρακτήρα είναι μόνιμος. Αντί για το κλασικό, ανακουφιστικό respawn, θα διαπιστώσετε ότι αναλαμβάνετε τον έλεγχο ενός νέου επιζώντα.
Το χειρότερο είναι ότι τα αντικείμενα που μέχρι εκείνη τη στιγμή είχατε μαζέψει με κόπο και ιδρώτα, βρίσκονται στο σακίδιο του παλιού σας εαυτού. Σκοτώστε τον και είναι και πάλι δικά σας. Αν χάσετε πριν καταφέρετε κάτι τέτοιο, τα αντικείμενα χάνονται από εκεί και επιστρέφουν στον κόσμο του παιχνιδιού. Η ένταση που επιτυγχάνεται είναι πραγματικά μεγάλη, τόσο όταν ελέγχετε έναν χαρακτήρα για ώρα, όσο και όταν επιστρέφετε στο σημείο που χάσατε για να ανακτήσετε τα αντικείμενά σας. Στην πρώτη περίπτωση, θέλετε να διατηρήσετε τον χαρακτήρα σας στη ζωή, γιατί αλλιώς θα χάσετε πολύτιμο χρόνο. Στην δεύτερη περίπτωση, το μέγεθος της απαιτούμενης προσοχής πολλαπλασιάζεται, γιατί η αποτυχία θα έχει ουσιαστικές συνέπειες πλέον, ενώ θα πρέπει να τα καταφέρετε με λιγότερα εφόδια.
Η δομή του παιχνιδιού είναι hub-based, με το κεντρικό κρησφύγετο να αποτελεί το σημείο επιστροφής μετά από κάθε αποστολή και τα διάφορα shortcuts που ανοίγουν σταδιακά να επιτρέπουν το fast travelling ανάμεσα στις διαθέσιμες τοποθεσίες του Λονδίνου. Χρησιμοποιούνται κάποια στοιχεία από τη σχεδιαστική λογική των Metroid, υπό την έννοια ότι κάποιες φορές θα χρειαστεί να επιστρέψετε σε περιοχές που έχετε ήδη επισκεφθεί με νέες δυνατότητες, όπως το hacking ηλεκτρονικών κλειδαριών μέσω του Gamepad.
Διαβάστε περισσότερα στο enternity.gr