Την ικανοποίηση του για την επιστροφή του στο χώρο του WRC, εξέφρασε ο Κόλιν Μακρέι. Ο Σκοτσέζος οδηγός κλήθηκε από την ομάδα της Citroen να πάρει τη θέση του Σεμπάστιαν Λεμπ στο ράλι Τουρκίας, μιας και ο Γάλλος δεν θα μπορέσει να αγωνιστεί αφού έσπασε το δεξί του χέρι μετά από πτώση με το ποδήλατό του.

Έτσι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 1995, επιστρέφει σε ένα γνώριμο γι’ αυτόν στρατόπεδο καθώς το 2003 έτρεχε με την Xsara μαζί με τους Λεμπ και Σάινθ. Υπενθυμίζουμε πως ο 38χρονος πραγματοποίησε δύο εμφανίσεις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και το 2005, όταν βρέθηκε πίσω από το τιμόνι ενός Skoda Fabia. Και στο ράλι Τουρκίας, δίπλα στον ΜακΡέι θα βρίσκεται φυσικά ο επί χρόνια συνοδηγός του, Νίκι Γκριστ.

Ο Σκοτσέζος είναι πολύ χαρούμενος με την ευκαιρία που του δίνεται και θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί προκειμένου να φέρει βαθμούς στη γαλλική ομάδα. Άλλωστε η επιλογή του από τους Μαρκ Φαν Ντάλεν και Γκι Φρεκλέν (οι ιθύνοντες της Citroen), έγινε γι’ αυτό ακριβώς το σκοπό, αφού και οι δύο γνωρίζουν καλά τι σημαίνει Κόλιν ΜακΡέι στο χώρο του WRC. «Είμαι πολύ χαρούμενος», δήλωσε ο μεγάλος οδηγός και συμπλήρωσε: «Δεν είναι πολύ συχνό το γεγονός ότι έχεις την ευκαιρία να οδηγείς το αυτοκίνητο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Είναι; Μιλώντας πάντως για τον Λεμπ, πρέπει να τονίσω ότι στάθηκε πολύ άτυχος».

Στη συνέχεια ο ΜακΡέι αναφέρθηκε και στη συμφωνία με τη Citroen. «Η συμφωνία ισχύει μόνο για το ράλι Τουρκίας. Ο Γκι Φρεκλέν ζήτησε από εμένα να μαζέψω όσο πιο πολλούς βαθμούς μπορώ. Πραγματικά απολαμβάνω τη νέα αυτή πρόκληση και έρχομαι σε ένα σημείο που στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, γίνεται μεγάλη “μάχη”».

Για τις προσδοκίες που έχει από το αυτοκίνητο και το πως βλέπει τους αντιπάλους του και τι μπορεί να πετύχει, ο ίδιος τόνισε: «Νομίζω ότι είναι πολύ διαφορετικό από το 2003 που οδηγούσα την Xsara. Όλα τα αυτοκίνητα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος πλέον έχουν διαφορά στα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά. Όσον αφορά τους άλλους οδηγούς ο Μάρκους (Γκρόνχολμ) και ο Μίκο (Χίρβονεν) τα πάνε πολύ καλά. Ο Πέτερ (Σόλμπεργκ) βρίσκεται στην αρχή κάθε αγώνα κοντά τους, αλλά στη συνέχεια αντιμετωπίζει προβλήματα. Πιστεύω ότι μπορώ να έχω ως στόχο μου το πόντιουμ, αλλά γνωρίζω ότι λέγοντας αυτά πιέζω τον εαυτό μου. Για τη νίκη πάντως, ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει».

Τέλος αναφέρθηκε και στο αν θα συμμετέχει και στο ράλι της Αυστραλίας και για το πόσο δύσκολο είναι γι’ αυτόν να επανέρθει στους αγώνες μετά από απουσία 10 μηνών. «Αυτό δεν μπορώ να το πω εγώ. Ελπίζω να έχει γίνει και πάλι καλά ο Σεμπάστιαν, αλλά αν μου ζητηθεί κάτι τέτοιο από την ομάδα και για την Αυστραλία θα είναι καλό. Νομίζω ότι πέρυσι έδειξα τι μπορεί να κάνει η εμπειρία στην Αυστραλία και θα ήθελα να ξανατρέξω εκεί. Για το βαθμό δυσκολίας πάντως δεν πρόκειται να είναι τόσο μεγάλος όσο όταν γύρισα για το ράλι Μεγάλης Βρετανίας που είναι πολύ γρήγορο και κρύβει κινδύνους. Το ράλι Τουρκίας όμως είναι πιο αργό. Δεν νομίζω ότι θα είναι τόσο δύσκολο».

Σχετικά με την επιστροφή του Σεμπάστιαν Λεμπ τώρα, στην ενεργό δράση ο Γάλλος με δηλώσεις που δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα «Equipe» υποστηρίζει πως τίποτα δεν είναι σίγουρο. «Το πόσο σύντομα θα επιστρέψω θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη της ανάρρωσής μου και, αυτή τη στιγμή, είναι αδύνατο να πω», τόνισε ο οδηγός της Citroen και συνέχισε: «Όταν οδηγείς σε ράλι ολόκληρη τη χρονιά, δεν φαντάζεσαι ότι μπορείς να βάλεις σε κίνδυνο την καριέρα σου με το να καβαλήσεις ένα ποδήλατο, αλλά αυτό είναι μέρος της σωματικής προετοιμασίας μου».

Πάντως αν και ο ίδιος δε θα συμμετέχει στο τουρκικό ράλι και ο Γκρόνχολμ μπορεί να πλησιάσει στη βαθμολογία, πιστεύει ότι στο τέλος θα στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής για τρίτη συνεχόμενη φορά. «Όσο δεν θα είμαι εκεί, θα είναι ευκολότερο για τον Μάρκους (Γκρόνχολμ) να σημειώνει νίκες σε ράλι. Αυτό σημαίνει ότι, εάν έχει το παραμικρό πρόβλημα, θα μπορούσε να τεθεί εκτός διεκδίκησης του τίτλου, χωρίς να χρειαστεί εγώ να εμπλακώ» συμπλήρωσε ο Λεμπ, για να καταλήξει: «Και ο Κόλιν, του οποίου η προτεραιότητα θα είναι να συγκεντρώσει βαθμούς για να εξασφαλίσει η ομάδα τον τίτλο στους κατασκευαστές, θα μπορούσε να πιέσει τον Μάρκους. Αυτό θα ήταν σπουδαίο».

Επιμέλεια: Κώστας Ιωάννου

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube