Αν μη τι άλλο το πολυάριθμο κοινό της Ασίας αποτελεί και πηγή οικονομικών εσόδων για ομάδες με το βεληνεκές των Καταλανών.
Και επειδή ζούμε σε μια εποχή που η τεχνολογία έχει μπει… για τα καλά στις ζωές μας, οι «μπλαουγκράνα» βρήκαν το συγκεκριμένο τρόπο, τόσο για να ενημερώνουν τους Ιάπωνες για τα θέματα της ομάδας, όσο και να διαφημιστούν ακόμα περισσότερο.
Στην Ιαπωνία υπάρχουν τουλάχιστον 1.000 εγγεγραμμένα μέλη στη Μπαρτσελόνα, καθώς και δύο επίσημα κλαμπ υποστηρικτών της ομάδας.
Φυσικά, το νέο site, συνοδεύεται και με το «άνοιγμα» λογαριασμού στο Twitter για τις ανάγκες των πιο «ψαγμένων».
Επιμέλεια: Αποστόλης Σπυρόπουλος