Στο πλαίσιο της ενημέρωσης ο ΣΕΤΕ πραγματοποίησε μία «Gourmet» εκδήλωση πραγματοποίησε στις 17 Δεκεμβρίου 2012, στο New hotel.
Η ιδέα της καμπάνιας στηρίζεται στο γεγονός πως η ελληνική γαστρονομία είναι σε θέση να προσφέρει ποιοτική αναβάθμιση στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας, καθώς επίσης και να ενισχύσει την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Το έργο «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού» αποτελεί μια αφορμή για συστράτευση όλων όσων υπηρετούν υπεύθυνα τον ελληνικό τουρισμό.
Ο ΣΕΤΕ, ενημέρωσε ότι η εφημερίδα Καθημερινή και τα περιοδικά Γαστρονόμος και «Κ» εντάχθηκαν ως συνοδοιπόροι στην επικοινωνία της καμπάνιας, ως χορηγοί επικοινωνίας, ενισχύοντας την πεποίθηση ότι η ελληνική γαστρονομία έχει εκτός από απεριόριστες προοπτικές, σημαντικούς συμμάχους για τη διαφύλαξη και προώθηση της ελληνικής μας κληρονομιάς.
Η καμπάνια για την ανεύρεση των οικονομικών πόρων «ΓΑΣΤΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – Τροφή για ανάπτυξη» θα υλοποιείται έως το Φεβρουάριο του 2013 και ο ΣΕΤΕ ευελπιστεί στην προθυμία των χορηγών και συμμάχων, με απώτερο σκοπό στα επόμενα χρόνια η γαστρονομία να αποτελέσει έναν από τους κύριους λόγους προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα.
Στην προσπάθεια αυτή ο ΣΕΤΕ, με αποκλειστικούς partners του την Aegean Airlines και τη Eurobank, έχει αποκτήσει και νέους δυνατούς συνοδοιπόρους όπως το Marketing Week, το Daily Fax και το Hotel & Restaurant της Boussias Communications, τον online οδηγό The Food & Leisure Guide, το τουριστικό περιοδικό και portal Greek Travel Pages ως Χορηγούς Κλαδικής Επικοινωνίας – καθώς επίσης το ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ ως Ειδικό Συνεργάτη Προβολής, τη HORECA ως Ειδικό Κλαδικό Συνεργάτη, την PressiousArvanitidis ως Χορηγό Εκτυπώσεων και New hotel ως χορηγό φιλοξενίας της εκδήλωσης.
Δημιουργός της καμπάνιας είναι η SPOT JWT ενώ το πρόγραμμα δημοσιότητας χειρίζεται η Advocate/Burson-Marsteller, μέλος του PRC Group, ως αποκλειστικός συνεργάτης επικοινωνίας και δημοσιότητας του ΣΕΤΕ για την εκπόνηση αυτού του έργου.