Η Nova θα μεταδώσει την πρεμιέρα του Ολυμπιακού στη β' φάση της Ευρωλίγκα μπάσκετ και η ΝΕΤ την αντίστοιχη του Παναθηναϊκού...
Έτσι, το συνδρομητικό θα ξεκινήσει την Πέμπτη με την εκτός έδρας αναμέτρηση του Ολυμπιακού με την Κάχα Λαμποράλ και η ΝΕΤ θα δείξει το Παναθηναϊκός-Ζαλγκίρις Κ.
Οι μεταδόσεις της Nova στην πρεμιέρα της β' φάσης των ομίλων:
Πέμπτη 27/12
21.30 Κάχα Λαμποράλ-Ολυμπιακός NS3 LIVE
20.00 Μπεσίκτας-Κίμκι NS1 LIVE
21.45 Σιένα-Μακάμπι Ελέκτρα NS1-NS1HD LIVE
20.00 Ουνικάχα Μάλαγα-Μπροζέ Μπάσκετς NS2 LIVE
21.45 Άλμπα Β.-Ρεάλ Μ. NS2 LIVE
Παρασκευή 28/12
Ώρα διεξαγωγής Αγώνας Κανάλι Προβολή
18.00 ΤΣΣΚΑ Μ.-Αναντολού Εφές NS3 LIVE
21.45 Μπαρτσελόνα-Φενερμπαχτσέ NS3 LIVE
Η Forthnet παρουσίασε στο «Κτίζοντας τη Νέα Ελλάδα»
Ο Όμιλος Forthnet συμμετείχε στο συνέδριο, «Κτίζοντας τη Νέα Ελλάδα», που συνδιοργάνωσαν η ΕΕΔΕ, ο ΣΕΒ, το ΙΟΒΕ, η Λέσχη Επιχειρηματικότητας και το ΚΕΠΕ και ήταν μία από τις ηγετικές εταιρίες που παρουσίασαν και τεκμηρίωσαν την αποτελεσματικότητα της καινοτομίας ιστορικά, τα διαχρονικά οφέλη τόσο για την εταιρία, όσο και για τους πελάτες και την κοινωνία γενικότερα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet κ. Πάνος Παπαδόπουλος, παρουσίασε τη βασική στρατηγική που εδραίωσε τον όμιλο ως το μεγαλύτερο ιδιωτικό πάροχο ευρυζωνικών και συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών στην Ελλάδα μέσα από τρεις δεκαετίες καινοτομίας, με σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, το προσωπικό του Ομίλου, τους συνεργάτες και την κοινωνία.
Επίσης, παρουσίασε τη στρατηγική της Διοίκησης στο νέο περιβάλλον όπου καταγράφεται μια σημαντική αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά γενικότερα. Σήμερα ο Όμιλος εξυπηρετεί 750 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά και 20 χιλιάδες μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Διαθέτει 130 καταστήματα Forthnet σε όλη την Ελλάδα ενώ υποστηρίζει περισσότερα από 300 σημεία ασύρματης σύνδεσης στο διαδίκτυο και έχει εγκαταστήσει πάνω από 5 χιλιάδες χιλιόμετρα ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών.
Ο Όμιλος Forthnet, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μέσα από δύο brands. Τη Forthnet, την εταιρία που έφερε το internet στη χώρα μας και τη Nova, την πρώτη συνδρομητική, ψηφιακή, δορυφορική τηλεόραση στην Ελλάδα.
Πέραν αυτών που από μόνα τους αποδεικνύουν την πρωτοπορία και την καινοτομία του Ομίλου, ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρθηκε στις υπόλοιπες μεγάλες καινοτομίες όλα αυτά τα χρόνια, από την ίδρυση της Forthnet το 1995 μέχρι σήμερα.
Συγκεκριμένα, το προϊόν ADSL-in-a-box και την υπηρεσία Forthnet 2play, δύο εμπορικές καινοτομίες που εκτόξευσαν την εταιρία όσον αφορά τα μερίδια αγοράς στην αγορά broadband, την πρώτη προσφορά συνδυαστικών υπηρεσιών 3play μετά την εξαγορά της NetMed το 2008 και φυσικά την πρώτη μετάδοση HD περιεχομένου στην Ελλάδα καθώς και την πρώτη μετάδοση αλλά και παραγωγή 3D τηλεοπτικού περιεχομένου. Τέλος αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση του δικτύου επίγειας ψηφιακής μετάδοσης DTT, γεγονός που καθιστά τη Forthnet, τη μόνη εταιρία που έχει καλύψει όλα τα σημεία εκπομπής που όριζε η σχετική ΚΥΑ.
Τα οφέλη από τη στρατηγική του Ομίλου και την επένδυση στην καινοτομία είναι εμφανή τόσο στους πελάτες και συνεργάτες όσο και στην κοινωνία γενικότερα. Σήμερα με τις οικονομικές συνθήκες έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί, όπου ο Έλληνας καταναλωτής ξοδεύει λιγότερα για νέα προϊόντα και υπηρεσίες αλλά περνάει περισσότερο χρόνο σπίτι του και αναζητά ποιοτικότερη οικιακή ψυχαγωγία, έχει πλέον πρόσβαση σε οικονομικότερες και πιο προσιτές λύσεις.
Μεγάλη είναι και η κοινωνική συνεισφορά, καθώς ο Όμιλος απασχολεί άμεσα περισσότερους από 1300 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης, ενώ ξεπερνά τους 2000 αν υπολογιστούν και οι εργαζόμενοι στα καταστήματα Forthnet. Μέσα από τη επιχειρηματική του δραστηριότητα μόνο εντός του 2011 έχει πληρώσει περισσότερα από 60 εκατομμύρια ευρώ για φόρους, ΦΠΑ, δορυφορικά τέλη και άλλα προς το Ελληνικό Δημόσιο.
Όμως, με άξονα την καινοτομία μπορεί να κινηθεί και ολόκληρη η αγορά και προς το μέλλον. Ο. κ Παπαδόπουλος αναφέρθηκε στις ανάγκες για περισσότερη ευρυζωνικότητα και ειδικά για την ανάγκη παροχής υποδομών δικτύων νέας γενιάς που θα επιτρέψουν την δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και πακέτων συνδυαστικών υπηρεσιών με περιεχόμενο υψηλής ευκρίνειας προς τον καταναλωτή.