Η Kia, μετά το εντυπωσιακό μπάσιμο που έκανε στην ευρωπαϊκή αγορά, ετοιμάζει ένα ακόμη πιό δυναμικό "χτύπημα" στις εταιρείες με σπορ εκδόσεις. Πρόκειται να ξεκινήσει πωλήσεις, από τα μέσα του 2013, δύο μοντέλων υψηλών επιδόσεων: το τρίθυρο Pro_cee’dGT και το πεντάθυρο cee’dGT.
Τα δύο νέα μοντέλα GT κινεί η νέα έκδοση του 1.6 GDI (gasolinedirectinjection) βενζινοκινητήρα της KIA, που είναι εφοδιασμένη με υπερσυμπιεστή διπλού αυλού «twinscroll» και ενίσχυση των εσωτερικών στοιχείων του κινητήρα. Η ιπποδύναμη και η ροπή αυξάνονται δραματικά σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.6 GDi, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει στους 204 ίππους, (+51%) και τη μέγιστη ροπή τα 265 Nm (+61%).
Το σύνολο συμπληρώνει το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ η επιτάχυνση ανέρχεται σε μόλις 7,9 δευτ. για τα 0-100 χλμ./ώρα.
Εκτεταμένες βελτιώσεις και ενισχύσεις έχουν πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο και στην ανάρτηση, έτσι ώστε να συνεργάζονται άψογα με τα δυναμικά χαρακτηριστικά των νέων ισχυρών εκδόσεων.
Τα νέα μοντέλα διαφοροποιούνται από τις λοιπέες εκδόσεις, έχοντας: νέες γρίλιες ψυγείου και πλαίσια φωτιστικών σωμάτων, επιθετικότερο σχεδιασμό προφυλακτήρων, νέες ζάντες αλουμινίου 18’’, κόκκινες δαγκάνες στα δισκόφρενα και ιδιαίτερες χρωματικές πινελιές να συμπληρώνουν την δυναμική εξωτερική σχεδίαση.
Τη σχεδίαση των GT θα ολοκληρώνουν τα ξεχωριστού σχεδιασμού φωτιστικά σώματα σε σχήμα κοσμήματος και τα φώτα ημέρας LED τεσσάρων στοιχείων.
Στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα της Recaro, τα πεντάλ αλουμινίου και τα υψηλής ποιότητας υλικά δημιουργούν ένα σπορτίφ περιβάλλον για τον οδηγό και τους επιβάτες.
Η έναρξη παραγωγής των pro_cee’dGT και cee’dGT έχει προγραμματιστεί για τα μέσα Μάιου 2013 στο εργοστάσιο της KIA στην Ζιλίνα της Σλοβακίας με έναρξη πωλήσεων στην Ευρώπη από τα μέσα του έτους. Τιμές και εξοπλισμοί θα ανακοινωθούν πριν το εμπορικό λανσάρισμα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά για την Ευρώπη
Νέο Kia pro_cee’dGT και cee’dGT
Αμάξωμα
Σε τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα, 5 θέσεων, με πλαίσιο αμαξώματος από χαλύβα υψηλής αντοχής, εγκάρσια τοποθετημένο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.
ΚινητήραςΒενζίνης
1.6 λίτρων - 204ίππων στις 6000 σ.α.λ., με ροπή 265 Nm μεταξύ 1750-4500 σ.α.λ.
Ανάρτηση: Εμπρός - γόνατα McPherson και πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι.
Σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, ρυθμιζόμενη σε 3 επιλογές
Φρένα: εμπρός 300 x 28 χιλ. με αεριζόμενους δίσκους, πίσω 262 x 10 χιλ. απλοί δίσκοι
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής