Δύσκολα κάποιος θα μπορέσει να βρει gamer -έστω και περιστασιακό- που να μη γνωρίζει το franchise Medal of Honor. Η θρυλική σειρά της Electronic Arts έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εδραίωση των First Person Shooters στη βιομηχανία των video games, δημιουργώντας ταυτόχρονα και μια «μόδα» που κράτησε για αρκετά χρόνια στο είδος.
Με τον καιρό οι τάσεις άλλαξαν και από τις μάχες του B’ Παγκοσμίου Πολέμου, το επόμενο “hot” σκηνικό στα FPS ήταν η σύγχρονη εποχή -με σενάρια τρομοκρατίας και σκηνές βγαλμένες από Hollywood blockbusters. Η EA δε θα μπορούσε να μείνει για καιρό εκτός παιχνιδιού και έτσι το 2010 κυκλοφόρησε το… Medal of Honor, το reboot της γνωστής σειράς που λάμβανε χώρα στο Αφγανιστάν και εξιστορούσε τις περιπέτειες Αμερικάνων στρατιωτών. Ανεξαρτήτως θεματολογίας και σεναρίου, ο τίτλος κατάφερε να αποσπάσει σχετικά καλές κριτικές, καθιστώντας τη κυκλοφορία ενός sequel κάτι παραπάνω από αναμενόμενη.
Μέτα από δύο χρόνια (ακολουθώντας τον «κύκλο» που έχει ορίσει η ΕΑ, με ετήσιες εναλλάξ κυκλοφορίες Battlefield - Medal of Honor) το Medal of Honor: Warfighter είναι πιστό στο ραντεβού του, με τη Danger Close να έχει αναλάβει εξολοκλήρου την ανάπτυξη του τίτλου. Όπως και πριν από δύο χρόνια, έτσι και τώρα θα συναντήσουμε τους Tier 1 Operators σε μια ακόμη περιπέτεια εμπνευσμένη από πραγματικές επιχειρήσεις. Θα καταφέρει ο τίτλος να βρει τη θέση του στο κορεσμένο πεδίο των σύγχρονων στρατιωτικών shooters; Ή μήπως τελικά αποστολές σαν κι αυτή είναι καλύτερο να… αποφεύγονται; Το σενάριο του Medal of Honor: Warfighter ακολουθεί την ιστορία της Task Force Mako, η οποία αποτελείται από τους -ήδη γνωστούς- Preacher, Mother, Voodoo και Dusty. Όλα ξεκινούν από μια επιχείρηση ρουτίνας στο λιμάνι του Καράτσι (Πακιστάν), στην οποία κάτι πηγαίνει στραβά και οι πρωταγωνιστές ανακαλύπτουν μια μεγάλη ποσότητα εκρηκτικής ύλης PETN. Από εκεί και μετά η πλοκή μπαίνει στον αυτόματο πιλότο, αφού η ομάδα θα πρέπει να ακολουθήσει τα ίχνη ενός τρομοκράτη, πάντα με τον Dusty επικεφαλής.
Σε μια προσπάθεια να δώσει έναν πιο ανθρώπινο τόνο στην ιστορία, η ομάδα ανάπτυξης επικεντρώνεται περισσότερο στον Preacher, δίνοντας μας κομμάτια από τη προσωπική του ζωή και πως αυτή επηρεάζεται από τη δουλειά του, αποξενώνοντας τον ίδιο από την οικογένεια του. Η αλήθεια είναι πως -παρά τις όποιες προθέσεις από πλευράς Danger Close να τιμήσει τους Αμερικάνους στρατιώτες- η ιστορία του Preacher δε καταφέρνει να πείσει ή να κάνει τους παίκτες να ενδιαφερθούν για το δράμα του, ενώ και το γενικότερο σενάριο αποδεικνύεται στη καλύτερη περίπτωση φτωχό, αν όχι προβληματικό. Η όποια πλοκή γρήγορα χάνει το ενδιαφέρον της, ενώ μέχρι την τελευταία αποστολή είναι σχεδόν σίγουρο πως οι περισσότεροι θα έχουν «χαθεί» στο δρόμο, αφού ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσεται η ιστορία καταφέρνει περισσότερο να μπερδέψει, παρά να αποσαφηνίσει.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης του Medal of Honor: Warfighter στο Enternity.gr