Αρκετά ήταν τα παράπονα που έκαναν ομάδες και πιλότοι – ιδιαίτερα η Sauber- μετά τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο “Circuit of the Americas” σχετικά με τις επιλογές της Pirelli στον γκραν πρι των Ηνωμένων Πολιτειών.
Οι ομάδες στον 19ο γύρο της σεζόν θα έχουν στη διάθεσή τους τη μεσαία και τη σκληρή γόμα, οι οποίες όπως φαίνεται δεν είναι οι καταλληλότερες δεδομένης της θερμοκρασίας της πίστας.
Ωστόσο, ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Πολ Έμπερι, τόνισε πως οι ομάδες μπορούν να ακολουθήσουν στρατηγική ενός πιτ στοπ.
«Δεν υπάρχει φθορά στα ελαστικά. Υπάρχει το ρίσκο της υπερθέρμανσης αν οι πιλότοι σπινάρουν, αλλά αυτό είναι κάτι που
μπορούν να ελέγξουν και το κάνουν σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. Οι χαμηλές θερμοκρασίες είναι το πρόβλημα.
Η θερμοκρασία είναι χαμηλότερη από ότι περιμέναμε, εμείς βάση των καιρικών συνθηκών περιμέναμε τη θερμοκρασία της πίστας να είναι περίπου στους 40 βαθμούς Κελσίου. Συνεπώς, από αυτό είναι ένα θέμα. Ωστόσο, φαίνεται πως οι ομάδες θα πάνε σε στρατηγική ενός πιτ στοπ», ήταν τα λόγια του αγωνιστικού διευθυντή της Pirelli, Πολ Έμπερι.