Πολλές φορές η ζωή κάνει κύκλους και πολλές ιστορίες επαναλαμβάνονται. Άλλες φορές νέα γεγονότα συμβαίνουν για να κλείσουν… παλιοί λογαριασμοί.
Στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι οι Σεμπάστιαν Φέτελ, Φερνάντο Αλόνσο και Renault έχουν τη δική τους ιστορία από το 2010.
Δύο χρόνια αργότερα οι ίδιοι πρωταγωνιστές συμμετέχουν στο κυνήγι του τίτλου, αλλά με διαφορετικούς όρους…
Το www.sport-fm.gr αναφέρει τα στοιχεία…
Δύο χρόνια πριν, 2010, ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι πανηγύρισε τον πρώτο του Παγκόσμιο τίτλο του, αρχικά επειδή κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία στην πίστα Yas Marina, αλλά κυρίως γιατί ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, Φερνάντο Αλόνσο, είχε… κολλήσει πίσω από τη Renault του Βιτάλι Πετρόφ, τερματίζοντας στην έβδομη θέση.
Άξιο αναφοράς ο Φερνάντο Αλόνσο θα είχε στεφθεί Παγκόσμιος πρωταθλητής αν είχε καταφέρει να πλασαριστεί έστω και στην πέμπτη θέση, προσπερνώντας τα εμπόδια της… Renault.
Δυο χρόνια μετά, 2012, ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι χάνει τη θέση του στις κατατακτήριες δοκιμές και θα εκκινήσει από τα πιτ, καθώς με εντολή της Renault (προμηθεύει με κινητήρες τη Red Bull) ακινητοποίησε το μονοθέσιο του μετά τον τελευταίο γύρο των κατατακτήριων δοκιμών στην πίστα, χωρίς να πάει με αυτό στα πιτ κάτι που είναι αντίθετο με τους κανονισμούς της FΙΑ.
Οι αγωνοδίκες τον απέκλεισαν από τη διαδικασία και του δυσκόλεψαν το έργο, δεδομένου ότι ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, Φερνάντο Αλόνσο, από τον οποίο έχει μόλις13 βαθμούς διαφορά θα εκκινήσει έκτος, με σκοπό να τερματίσει όσο πιο ψηλά γίνεται και να μειώσει τη διαφορά από τον πρωτοπόρο στη βαθμολογία, Σεμπάστιαν Φέτελ.
Το φετινό γκραν πρι στην πίστα Yas Marinα δεν θα «δείξει» πρωταθλητή όπως το 2010, ωστόσο ίσως διαμορφώσει νέα δεδομένα στο πρωτάθλημα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού δύο… στροφές πριν πέσει η αυλαία.
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα