Tο πρόβλημα με το Assasssin's Creed III είναι το εξής:
Η περιγραφή κάθε κομματιού του σεναρίου του, και της εισαγωγής ακόμα, αποτελεί τρανό spoiler για το μελλοντικό παίκτη. Αυτό μας φέρνει σε δύσκολη θέση, μιας και ακόμα και η περιγραφή του παραμικρού καθοριστικού συμβάντος θα μας έφερνε επικίνδυνα κοντά σε spoilertastic μονοπάτια.
Θα κάνουμε όμως την ύστατη προσπάθεια να σας περιγράψουμε το πως έχουν τα πράγματα στην περιπέτεια του νέου απογόνου του Desmond, Ratonhnkake:ton, που από εδώ κι έπειτα θα αποκαλούμε Connor για ευνόητους λόγους.
Η πέμπτη αυτή προσθήκη στη σειρά λοιπόν, ξεκινά ακριβώς εκεί που σταμάτησε το Revelations. Με το saga των Altair και Ezio να έχουν κάνει πλέον τον κύκλο τους, ο Desmond βρίσκεται για μια ακόμη φορά σε αναζήτηση ενός νέου προγόνου, κύριου αρωγού στην πρόληψη και αποτροπή όλων όσων οι θεότητες Minerva και Juno έχουν προφητεύσει.
Για όσους δεν έχουν επίγνωση του τι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στη σειρά, να σημειώσουμε πως η Γη μας βρίσκεται μονάχα μέρες μακριά από ολική καταστροφή ελέω ηλιακών καταιγίδων, αλλά αυτό το γνωρίζατε ήδη. Αν όχι, ζητούμε ταπεινά συγγνώμη, αλλά οφείλατε. Μέσα από ένα παράδοξο ξεκίνημα που μας φέρνει υπό τον έλεγχο όχι του Connor αλλά του Master Haytham Kenway, μαθαίνουμε όλα όσα απαιτούνται για τη συνοχή του νέου σύμπαντος που η Ubisoft έχτισε για εμάς, πριν μας δοθεί η ευκαιρία να ελέγξουμε τον Connor, από τα παιδικά του χρόνια ακόμα, έως και την ενήλικη περίοδο της ζωής του. Το πως και γιατί θα το αφήσουμε έξω από αυτό το review, μιας και ακολουθούμε την spoiler-free οδό. Το ερώτημα που προκύπτει με του πιάσει κάποιος το χειριστήριο στα χέρια του, είναι ένα και μοναδικό. Πρόκειται όντως για ένα νέο Assassin's Creed; Για έναν τίτλο ξέχωρο από τους προηγούμενους, που αναπτύσσοντας σύμφωνα με τα λεγόμενα των developers του για τουλάχιστον τρία χρόνια; Η απάντηση είναι όχι. Και ναι. Αλλά και όχι. Επιτρέψτε μας να εξηγήσουμε.
Τεχνολογικά, έχουμε αδιαμφισβήτητα να κάνουμε με έναν δραματικά βελτιωμένο τίτλο. Η μηχανή γραφικών επιστρέφει ενισχυμένη, με υπερβολικά βελτιωμένα animations τόσο σώματος όσο και προσώπου. Η “μηχανική” κίνηση που συναντούσαμε παλαιότερα έχει εξαλειφθεί σχεδόν εντελώς, ενώ νέες τεχνικές αναρρίχησης έχουν κάνει την εμφάνιση τους. Ο παίκτης μπορεί πλέον να πραγματοποιεί free-running πιο αβίαστα, με εύκολες εναλλαγές από περβάζι σε περβάζι, και την ικανότητα για διαγώνια άλματα. Η μηχανή φυσικής φαντάζει η ίδια, με νέες προσθήκες όμως στο πως ο Connor αλληλεπιδρά με το περιβάλλον γύρω του. Στο ταξίδι μας από το Λονδίνο στη Βοστόνη, και από εκεί στα άγρια δάση της ανατολικής ακτής πριν βρούμε το δρόμο μας στη Νέα Υόρκη, ήρθαμε σε επαφή με δεκάδες νέους μηχανισμούς, που δίνουν στο Assassin's Creed ΙΙΙ την ικανότητα να καυχιέται για το “III” στο τίτλο του, κι όχι ακόμα έναν υπότιτλο. Ανάλυση στοιχείων της φύσης, εκμετάλλευση της πυκνής βλάστησης για καμουφλάζ, σκαρφάλωμα και αβίαστο free-running από κλαρί σε κλαρί και από δέντρο σε δέντρο, όλα συντελούν σε μία άκρως διαφορετική εμπειρία, όταν λόγου χάρη βρίσκεται στην εξοχή.
Τα όπλα των εχθρών σας μετατρέπονται σε άγρια δόντια και νύχια της τοπικής πανίδας, και οι ικανότητες του Ασσασσίνου μεταλλάσσονται σε αυτές ενός άψογου κυνηγού. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για τις προσθήκες στο αστικό περιβάλλον, με νέες τεχνικές όπως την παραβίαση κλειδαριών, το πέρασμα μέσα από πάλαι-πότε διακοσμητικά κτίρια, το Μασονικό δίκτυο υπόγειων περασμάτων, καθώς και την δραματική βελτιωμένη τεχνητή νοημοσύνη καταδίωξης.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ