Μπορεί να έχει ανακοινωθεί η εξαγορά της Olympic Air από την Aegean και να απομένει η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, εντούτοις η Olympic λειτουργεί ακόμα αυτόνομα και δυναμικά. Μάλιστα, υποστήριξε τη φετινή έρευνα ικανοποίησης ταξιδιωτών, που πραγματοποίησε η Alco, με ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό και το τουριστικό προϊόν της χώρας μας.
Συγκεκριμένα, η έρευνα διενεργήθηκε με δειγματοληπτικά στοιχεία από τις 24-09-2012 έως και τις 04-10-2012, σε τρία διεθνή αεροδρόμια της χώρας: στο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, στο «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου και στο «Ιωάννης Καποδίστριας» της Κέρκυρας.
Τα ευρήματα της παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον καθώς καταγράφουν σημαντική άνοδο της τουριστικής δυναμικής της Ελλάδας μετά το τέλος της θερινής περιόδου. Σύμφωνα με την έρευνα το ποσοστό πρόθεσης επανεπίσκεψης τουριστών στην Ελλάδα φτάνει το 92%, ενώ η πρόθεση σύστασης της χώρας μας ως τουριστικού προορισμού από ταξιδιώτες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα φέτος ανέρχεται σε 96%.
Η Olympic Air νιώθει ιδιαίτερη ικανοποίηση για τα αποτελέσματα αυτά, καθώς και το 2012 στήριξε την προσπάθεια του ΕΟΤ για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ενώ δρομολόγησε και ειδική καμπάνια προβολής της Ελλάδας σε όλους τους προορισμούς εξωτερικού.
Τα επίσημα αποτελέσματα της έρευνας παραδόθηκαν στην υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη από τη διευθύντρια Marketing και δημοσίων σχέσεων της Olympic Air, Ρένα Σωτηριάδου, λίγο πριν την εκδήλωση που πραγματοποίησε προχθές ο ΕΟΤ στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, αναφορικά με τη νέα επικοινωνιακή πολιτική του ΕΟΤ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής