H Amazon αποφάσισε να κινηθεί με επιθετική διαφήμιση απέναντι στην Apple και το iPad mini, προσπαθώντας να πείσει τους καταναλωτές ότι η πρότασή της, το Kindle Fire HD, προσφέρει πολλά περισσότερα από το ανταγωνιστικό προϊόν και σαφώς σε χαμηλότερη τιμή.
Όπως είναι λογικό, η εταιρεία παρουσιάζει συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως την πυκνότητα των pixels που είναι μεγαλύτερη στο Kindle Fire HD, καθώς και τα στερεοφωνικά ηχεία της συσκευής.
Eν κατακλείδι, η διαφορά στην τιμή των δύο συσκευών είναι μεγάλη και εκεί ποντάρει η Amazon, αφού η πρότασή της κοστίζει 199 δολάρια, την ώρα που το iPad mini ξεκινάει από τα 329.
Πηγή: Enternity.gr