Όπως είθισται, ο Miles Jacobson μιλάει λίγες ημέρες πριν την κυκλοφορία του νέου Football Manager στον κόσμο και σε πολλά Μέσα ανά τον πλανήτη και έτσι το Enternity είχε την ευκαιρία να τα πει με τον υπεύθυνο της Sports Interactive. Μπορείτε να διαβάσετε τη συνέντευξη που κάναμε στη συνέχεια του άρθρου, όπου και ο Miles αναφέρει πως ο τίτλος θα χρειαστεί κι άλλες πωλήσεις για να καταφέρει να εξελληνιστεί.
Εnternity: Κάθε χρόνο το Football Manager franchise, βιώνει δραστικές αλλαγές σχεδόν σε όλα του τα στοιχεία (μενού, εμφάνιση κλπ). Είναι απαραίτητο; Γιατί να μην κρατήσετε το ίδιο μοντέλο του FM 12 και να βελτιώσετε απλά μερικούς τεχνικούς τομείς του τίτλου όπως την 3D μηχανή γραφικών;
Miles Jacobson: Προσπαθούμε να αυξάνουμε, χρόνο με το χρόνο, την αίσθηση ρεαλισμού του παιχνιδιού, και να το κάνουμε πιο προσβάσιμο και εύχρηστο για όλους - ένα παιχνίδι με τόσες πληροφορίες, είναι σημαντικό για μας να το παρουσιάσουμε στο χρήστη όσο πιο εύκολα γίνεται. Κάθε χρόνο κάνουμε πολύ μεγάλα βήματα σε αυτόν τον τομέα, αλλά συνεχίζουμε να δουλεύουμε.
E: Στο FM 13, προσθέσατε μερικές νέες δοκιμασίες, όπως το Football Manager Classic ή πιο απλά Challenge. Οι νέες προσθήκες, στοχεύουν περισσότερο τους λιγότερο έμπειρους παίχτες του FM ώστε να προετοιμαστούν, πριν ξεκινήσουν το Worldwide Soccer Manager mode;
MJ: Το Classic mode προστέθηκε διότι παρατηρήσαμε πως υπάρχουν πολλού που θέλουν να ασχοληθούν με το FM, αλλά τελικά δεν το κάνουν. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι πλέον δεν διαθέτουν τον χρόνο ή γιατί βρίσκουν το κυρίως mode υπερβολικά μεγάλο. Άρα αποτελεί ένα μέσο γνωριμίας με τον τίτλο, αλλά και ένα τρόπο να επιστρέψουν οι παλαιότεροι παίκτες. Το challenge mode, απευθύνεται σε παίκτες που θέλουν ένα διάλειμμα από το κυρίως mode, και θέλουν να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο. Είναι πάρα πολύ διασκεδαστικό.
Ε: Πόσο απέχουμε από μια πλήρη υποστήριξη της ελληνικής γλώσσας στα μενού του παιχνιδιού;
MJ: Για να γίνει αυτό, θα χρειαστεί να πουλάμε περισσότερες κόπιες του τίτλου στην Ελλάδα (περίπου 20% παραπάνω) πριν γίνει οικονομικά συμφέρον να προσθέσουν την Ελληνική γλώσσα. Εάν ένα μικρό ποσοστό από αυτούς που παίζουν το παιχνίδι παράνομα στην Ελλάδα το αγόραζε (και δεν υπάρχουν δικαιολογίες για την «πειρατεία»), τότε αυτό θα συνέβαινε. Πάντα όμως βασίζουμε τις αποφάσεις σχετικά με την προσθήκη η μη μιας νέα γλώσσας ανάλογα με το πόσο πουλάει το παιχνίδι στην εκάστοτε αγορά.
Διαβάστε τη συνέχεια της συνέντευξης εδώ