Η χρονιά που διανύουμε στην αγορά των video games δεν είναι σαν την περσινή κι αυτό γιατί οι εταιρείες έχουν μαζευτεί αρκετά, οι σημαντικές και μεγάλες κυκλοφορίες δεν είναι πολλές ανά publisher και ακόμη λιγότερα είναι τα αποκλειστικά games. Πέραν λοιπόν των όποιων third party παραγωγών θα υποδεχτούν τα συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας που πρωταγωνιστούν στην αγορά, ο λόγος πέφτει και στις αποκλειστικότητες.

Μία από αυτές (η σημαντικότερη για το Xbox 360 φέτος) είναι το Halo 4 και το Enternity είχε τη δυνατότητα να ταξιδέψει στη Μαδρίτη και να πάρει μια πρώτη γεύση σε ένα ειδικό press event που διοργάνωσε η Microsoft στα εκεί γραφεία της.

Ο χώρος που είχε στηθεί περιελάμβανε πολλά και ξεχωριστά pods με τον τίτλο φορτωμένο, ενώ η Microsoft προσέφερε και τη δυνατότητα να συζητήσουμε με τον Frank O’ Connor της 343 Industries στο πλαίσιο μίας συνέντευξης (την οποία και θα δείτε την επόμενη εβδομάδα). Μετά από μία σύντομη ομιλία του υπεύθυνου της ομάδας ανάπτυξης και μία ακόμη πιο σύντομη βόλτα του… Master Chief στο χώρο (μπορείτε να δείτε περισσότερα στο video που βρίσκεται στο τέλος του άρθρου), στηθήκαμε για 4 ώρες και είχαμε τη δυνατότητα να δούμε τόσο 3 αποστολές από την κεντρική καμπάνια στο single player, όσο και τις Spartan Ops και τα War Games.

Το πόσο σκεπτικοί ήμασταν φτάνοντας στο χώρο της εκδήλωσης για το παρόν και το μέλλον της σειράς δεν μπορεί να περιγραφεί μέσα σε ένα κείμενο. Ξεχνώντας οτιδήποτε έχει κυκλοφορήσει μετά το Halo 3, το μυαλό μας πήγαινε πάντα στο πως θα καταφέρει η 343 Industries να συνεχίσει τη σειρά αφού την άφησε η Bungie, χωρίς να προχωρήσει σε εκπτώσεις στην ποιότητα. Το ταξίδι αυτό ήταν η καλύτερη ευκαιρία να το δούμε και φαίνεται πως από τα όσα είδαμε, το Halo θα συνεχίσει να βαδίζει με ασφάλεια στα χέρια μιας ομάδας που αποδεικνύει ότι δεν προσπαθεί να ανακαλύψει τον τροχό, αλλά να προχωρήσει με μικρές αλλαγές την ήδη πετυχημένη συνταγή. Στο campaign mode ξεκινήσαμε το ταξίδι μας από εκεί που μας άφησε πριν από περίπου 5 χρόνια το τέλος του εξαιρετικού Halo 3, με τον Master Chief και την Cortana σε… αδράνεια.

Όσοι θυμούνται το CGI video της περσινής Ε3 θα μπορέσουν να αντιληφθούν πως περίπου ξεκινάει το παιχνίδι. Η Cortana ξυπνάει και μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα προσπαθεί να επαναφέρει τον πρωταγωνιστή, έτσι ώστε να ξεφύγουν από το UNSC σκάφος που έχει αρχίσει να διαλύεται, ενώ πλησιάζει τον πλανήτη Requiem. Η λεπτομέρεια τόσο στο περιβάλλον, όσο και στον ίδιο τον ήρωα είναι εμφανής, ενώ στο μάτι των παρατηρητικών παικτών θα φανεί αμέσως η διαφορά της ανάλυσης που πλέον κινείται στα επίπεδα του native 720p.

Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube