Ήταν σαφές από την αρχή ότι η πίστα του Magny-Cours δεν θα ήταν εύκολη υπόθεση. Ο συννεφιασμένος καιρός έδινε ένταση στην ατμόσφαιρα, προδιαγράφοντας στους λάτρεις της μοτοσικλέτας το συγκλονιστικό φινάλε που θα ακολουθούσε. Δύο αγώνες που θα μείνουν ανεξίτηλοι στις μνήμες όλων των οπαδών. Ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα του οποίου το αποτέλεσμα κρίθηκε στην τελευταία στροφή του τελευταίου αγώνα.

Η βαριά βροχόπτωση κατά τη διάρκεια όλης της νύχτας έκανε την πίστα ιδιαίτερα γλιστερή, γεγονός που παραλίγο να κοστίσει ακριβά στον Μαχ Μπιάτζι με τη πτώση που είχε κατά τη διάρκεια του πέμπτου γύρου του πρώτου αγώνα.

Οι προσπάθειες του Μαξ να βγει και πάλι γρήγορα στην πίστα έμοιαζαν φρούδες λόγω των εκτεταμένων ζημιών που προκλήθηκαν στη μοτοσικλέτα από την πτώση. Οι μηχανικοί της Aprilia Racing έβγαλαν το μέγιστο του εαυτού τους και έκαναν το αδύνατο δυνατό με έναν κσι μόνο στόχο: Να φτιάξουν την μοτοσικλέτα άμεσα ώστε να μπορέσει ο Μαξ να υπερασπιστεί τον τίτλο του πρωταθλήματος στον δεύτερο αγώνα.

Στην πραγματικότητα, ο πρώτος αγώνας εξυπηρέτησε καλύτερα τους αντιπάλους, οι οποίο μετά την πτώση του Μπιάτζι, μάζεψαν βαθμούς και μείωσαν δραματικά τη διαφορά.

Τερματίζοντας στην τρίτη θέση, ο Μαξ έδωσε την ευκαιρία στον Σικς να μειώσει τη διαφορά κατά 14,5 πόντους και στον Μελάντρι (δεύτερη θέση) κατά 19,5.

Με τη διαφορά λοιπόν να έχει μειωθεί στους 14,5 βαθμούς, ο Αμερικανός έπρεπε να κερδίσει τον αγώνα ενώ ο Μπιάτζι να τερματίσει κάτω από την 5η θέση για να μπορεί να διατηρήσει τις ελπίδες του για το πρωτάθλημα. Η αγωνία μεγάλωνε προς το τέλος του αγώνα, με τον Μπιάτζι να βρίσκεται ανάμεσα σε δυο Ducati, με αναβάτες τους Τσέκα και Γκουλιάνο. H μάχη Τσέκα - Μπιάτζι ήταν συναρπαστική και αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο του θεατές του τελευταίου αγώνα της χρονιάς, με τον Ιταλό να καταφέρνει να παίρνει το πάνω χέρι κόντρα στο μεγάλο του αντίπαλο και να περνά την γραμμή τερματισμού στην μαγική 5η θέση που του χάρισε τον πολυπόθητο τίτλο του πρωταθλητή για το 2012!

Μαξ Μπιάτζι: "Αυτό είναι το τέταρτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από τα έξι που κέρδισα", τόνισε ο 41χρονος αναβάτης. "Μάλλον μου αρέσουν οι δύσκολες προκλήσεις! Η φετινή σεζόν ήταν πολύ δύσκολη. Ξεκινήσαμε καλά με μια νίκη στο Phillip Island, αλλά είχαμε και μερικές δύσκολες στιγμές. Δουλέψαμε σκληρά για τον τίτλο και γι’ αυτό ίσως η νίκη είναι ακόμα πιο γλυκιά! Θέλω να ευχαριστήσω τους μηχανικούς μου, την Aprilia και την Piaggio, από τον πρόεδρο της εταιρίας, Κολανίνο μέχρι τον τελευταίο εργάτη, διότι η επιτυχία μου οφείλεται συνολικά στην δουλειά μιας μεγάλης ιταλικής εταιρείας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης την οικογένειά μου, την Eleonora και τα δυο μου παιδιά, όπως και τον πανταχού παρόντα Marino Laghi", κατέληξε.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube