Τι αν το 2010 την έλεγαν Renault και αν τώρα τη λένε Lotus… Το αποτέλεσμα για τον Φερνάντο Αλόνσο είναι το ίδιο… Ήταν και όπως φαίνεται παραμένει ο κακός του δαίμονας.
Η ιστορία ξεκίνησε το 2010 όταν ο Φερνάντο Αλόνσο στο τελευταίο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα του Άμπου Ντάμπι, δεν κατάφερε να πανηγυρίσει τον τρίτο του Παγκόσμιο τίτλο, μένοντας κολλημένος πίσω από το μονοθέσιο του Βιτάλι Πετρόφ, ίσως στην καλύτερη εμφάνιση του Ρώσου πιλότου στα γκριντ της Φόρμουλα 1.
Ο Αλόνσο τότε είχε δει την καρό σημαία από την έβδομη θέση - με την τέταρτη έπαιρνε το πρωτάθλημα, ακόμη και με νικητή τον Φέτελ- με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να παίρνει την καρό σημαία και το πρώτο του Παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Ωστόσο, η κατάρα των άλλοτε κίτρινων και τώρα χρυσο-μαύρων μονοθεσίων συνεχίζεται και τη φετινή σεζόν. Στην κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος ο Φερνάντο Αλόνσο... έπεσε θύμα του Κίμι Ραϊκόνεν.
Ο «Iceman» έπιασε δουλειά από νωρίς, στις κατατακτήριες δοκιμές της Ιαπωνίας, όταν στα τελευταία λεπτά του τελικού είχε έξοδο, αναγκάζοντας τους υπόλοιπους πιλότους να κόψουν τον ρυθμό τους, καταστρέφοντας τον γρήγορο γύρο τους. Το αποτέλεσμα για τον Ισπανό ήταν να πλασαριστεί στην έκτη θέση.
Το… έργο του ολοκλήρωσε στην εκκίνηση του αγώνα όταν ο Ραϊκόνεν έπεσε πάνω στο μονοθέσιο της Ferrari, βγάζοντας τον Αλόνσο εκτός πίστας και ταυτόχρονα εκτός αγώνα βάζοντας τον σε μπελάδες, αφού πλέον η διαφορά του από τον δεύτερο Σεμπάστιαν Φέτελ -νικητή στη Σουζούκα- είναι μόλις τέσσερις βαθμοί.